//
کدخبر: ۴۰۳۱۰۳ //

طارمی امشب توپ طلای فوتبال پرتغال را می‌برد

هفته پایانی لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود که شانس بنفیکا برای قهرمانی بسیار بیشتر از پورتو است.

طارمی امشب توپ طلای فوتبال پرتغال را می‌برد
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته پایانی لیگ برتر پرتغال امروز مشخص می شود و یک تیم از میان بنفیکا یا پورتو، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. یاران طارمی در شرایطی به مصاف ویتوریا گیمارش می روند که سرجیو کونسیسائو در نشست خبری قبل از بازی، از هواداران و همچنین خبرنگارانی که در طول فصل او را همراهی کردند، تشکر کرد.

کونسیسائو در این خصوص گفت: این آخرین بازی و آخرین کنفرانس این فصل خواهد بود. من می خواهم از همه هواداران تشکر کنم. از همه کسانی که تیم را همراهی کردند، نه تنها در بازی های خانگی، بلکه در خارج از خانه، تشکر می کنم. آنها حمایت فوق العاده ای از ما داشتند و در هر استادیوم که بودیم، به یک مینی اژدها تبدیل کردند. میانگین حضور تماشاگران با اولین سال حضور من در پورتو (2018) و سالی که قهرمان اروپا بودیم (2004) قابل مقایسه است.

کونسیسائو در پاسخ به این سوال که آیا این حرفها به نشانه خداحافظی او از پورتو بوده است، با خنده پاسخ داد: الان دارم با کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی می کنم، خداحافظی زیبایی است. یک بار دیگر از شما تشکر می کنم که مرا تحمل کردید و مهمتر از همه بخاطر تاخیرهای من در نشست خبری، منتظرم بودید.

در سمت دیگر نیز بنفیکا حضور دارد. راجر اشمیت در نخستین فصل حضورش در این تیم، عملکرد فوق العاده ای داشته است. سرمربی سابق سالزبورگ و آیندهوون، در 54 مسابقه این فصل روی نیمکت تیمش نشست که حاصل آن 42 پیروزی و تنها 5 شکست بود که سه مورد از این باخت ها در سه دیدار متوالی برابر پورتو، اینتر و چاوز ثبت شدند.

بنفیکا با 2 امتیاز بیشتر نسبت به پورتو، صدرنشین لیگ است و امشب کار سختی برابر سانتاکلارای قعر جدولی ندارد که سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده است. نکته مهم این بازی، تعداد گل های گونچالو راموس خواهد بود. بازیکنی که با 18 گل پشت سر مهدی طارمی 21 گله ایستاده و باید دید کدام یک آقای گل پرتغالی می شود.

مهاجم ایرانی پورتو در حال حاضر شانس نخست برنده شدن توپ طلاست و البته وضعیت سانتاکلارا و انگیزه راموس، ممکن است خطرساز شود اما فاصله 3 گله با این مهاجم پرتغالی، خیال طارمی را آسوده کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان