//
کدخبر: ۴۰۲۹۹۵ //

آخرین جزییات درباره داور فینال جام حذفی

داور مسابقه فینال جام حذفی در جلسه روز یکشنبه کمیته داوران انتخاب خواهد شد.

آخرین جزییات درباره داور فینال جام حذفی
به گزارش فرتاک نیوز،

آخرین مسابقه فصل فوتبال ایران یکی از پرحاشیه‌ترین مسابقات خواهد بود؛ با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس به فینال صعود کردند و یکی از آنها در ورزشگاه آزادی باید جام را بالای سر ببرد، کری‌های هواداری و اقدامات ویژه دو باشگاه برای گرفتن امتیاز بیشتر قبل از دربی شروع شده و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

یکی از مسائلی که درباره‌اش بحث‌های زیادی شده، داور فینال حذفی است. کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواست باشگاه استقلال برای انتخاب داور خارجی را رد کرده و قصد دارد یکی از داوران باتجربه فوتبال را به عنوان قاضی میدان روز چهارشنبه انتخاب و معرفی کند.

در این شرایط اعضای کمیته داوران چند داور باتجربه و بین‌المللی را برای قضاوت دربی در نظر گرفته‌اند و قرار است درباره آنها بحث و بررسی کنند.

اعضای کمیته داوران روز یکشنبه جلسه مهمی را در فدراسیون فوتبال برگزار می‌کنند. آنها در این جلسه آخرین چیدمان داوری فصل فوتبال ایران را انجام خواهند داد.

اگرچه گمانه‌زنی هایی درباره شانس بالای بیژن حیدری برای قضاوت دربی 101 در فینال حذفی مطرح شده، اما این مسئله هنوز قطعی نیست. حیدری یکی از گزینه‌های مد نظر کمیته داوران برای داوری دربی است و در کنار او برخی داوران دیگر هم قرار گرفته‌اند.

کم اشتباه بودن داور دربی در طول فصلی که گذشت یکی از عواملی است که اعضای کمیته داوران روی آن نظر دارند؛ به همین خاطر نام چند داور باتجربه به میان آمده و باید دید در نهایت چه کسی سوت قضاوت مسابقه دربی روز چهارشنبه را در دست خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان