//
کدخبر: ۲۷۴۲۶۱ //

بازی معوقه سپاهان اصفهان و استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

تیم‌های سپاهان و استقلال در حالی در یک‌چهارم جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که سپاهان در تقابل‌های قبلی آمار بهتری داشته است.

 بازی معوقه سپاهان اصفهان و استقلال روز دوشنبه  در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

 بازی معوقه ۲ تیم سپاهان اصفهان و استقلال از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد در حالی که ۲ تیم شنبه ۱۱ مرداد در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری ۲ بر یک استقلال همراه بود.

با اعلام کمیته داوران موعود بنیادی‌فر به عنوان داور، محمدرضا منصوری به همراه فرهاد مروجی به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را بر عهده دارند؛ همچنین سید علی‌اصغر مؤمنی به عنوان داور چهارم و محسن قهرمانی به عنوان ناظر داوری برای این دیدار انتخاب شده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ همچنین طبق اطلاعیه کمیته انضباطی مرتضی منصوری از سپاهان تنها بازیکن محروم مسابقه استقلال و سپاهان در یک‌چهارم حذفی است؛ محمد ایرانپوریان نیز به علت مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیست.

سپاهان در جام حذفی ابتدا تیم لیگ دسته دومی خیبر خرم آباد را ۳ بر صفر برد و سپس تیم پیکان را ۲ بر یک شکست داد؛ استقلال نیز ابتدا ۳ بر یک گل ریحان البرز را شکست داد و سپس ۳ بر صفر هم فجرسپاسی را برد و اکنون مقابل اولین حریف لیگ برتری خود قرار می‌گیرد.

سپاهان و استقلال در جام حذفی تاکنون ۷ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که طلایی‌پوشان در ۶ دیدار به برتری رسیده‌اند و استقلال تنها یک‌بار به پیروزی دست یافته است؛ آخرین تقابل ۲ تیم در جام حذفی به فصل ۹۱ - ۹۲ باز می‌گردد که سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی و در ضربات پنالتی استقلال را شکست داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان