//
کدخبر: ۴۰۲۳۷۳ //
به دنبال ثبت چهار رکورد تا پایان فصل

امباپه بی‌دلیل بهترین بازیکن دنیا نیست!

مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.

امباپه بی‌دلیل بهترین بازیکن دنیا نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

کیلیان امباپه در بازی اخیر پی اس جی برابر اوسر از هفته 36 لیگ فرانسه توانست هر دو گل تیمش را بزند و کمک کرد پاریسی ها 1-2 پیروز شوند. دو گلی که تقریبا قهرمانی پی اس جی را در لیگ فرانسه قطعی کرد. وقتی از کریستوف پلیسیه، مربی اوسر، در پایان بازی در مورد دبل امباپه سوال شد، او پاسخ داد بهترین بودن امباپه در دنیا بی دلیل نیست.

امباپه در لیورپول؟ وقت‌تان را تلف نکنید

کیلیان تا پایان فصل، فرصت ثبت یا برابری با چهار رکورد را دارد. او با 28 گل بالاتر از لاکازت 26 گله، برترین گلزن لیگ است و اگر در نهایت آقای گل شود، به پنجمین آقای گلی متوالی خود در 24 سالگی دست خواهد یافت. ژان پیر پاپن، کارلوس بیانچی و دلیو اونیس نیز سابقه پنج آقای گلی در لیگ فرانسه را دارند.

امباپه با زدن دو گل دیگر با رکورد ژوست فونتین برابری خواهد کرد. امباپه برای پی اس جی و تیم ملی فرانسه در طول فصل 51 گل زده و رکورد در اختیار فونتین با 53 گل است. کیلیان در 52 بازی، 40 گل برای پی اس جی و یازده گل برای تیم ملی فرانسه زده است.

کیلیان امباپه

امباپه اگر دو گل دیگر بزند، با بهترین رکورد خود برای پی اس جی در طول یک فصل برابری خواهد کرد (42 گل) و می تواند با زدن سه گل، رکوردی جدید ثبت کند.

 او در 6 بازی اخیر خود نیز توانسته گل بزند و رکوردش زدن گل در هشت بازی متوالی بین 2019 تا 2020 است. با گلزنی در این دو بازی، کیلیان می تواند با آن رکورد برابری کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان