تاریخ انتشار: 1402/02/27 00:51
اعلام نامزدهای جایزه بازیکن سال لیگ یک فرانسه
کد خبر: 6082

رقابت مسی و امباپه برای یک جایزه انفرادی

کیلیان امباپه برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال لیگ یک فرانسه با هم‌تیمی خود، لیونل مسی، رقابت خواهد کرد.
رقابت مسی و امباپه برای یک جایزه انفرادی

کیلیان امباپه شانس این را دارد تا برای چهارمین سال متوالی جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ یک فرانسه را دریافت کند. او در حال حاضر با 26 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد و موثرترین بازیکن پاری‌سن‌ژرمن در راه کسب قهرمانی به شمار می‌رود.

کاپیتان تیم ملی فرانسه برای دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل 4 رقیب دارد. جدی‌ترین رقیب امباپه هم‌تیمی سرشناس او لیونل مسی است؛ ستاره آرژانتینی PSG که با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی قطر شد فصل چندان موفقی در لیگ یک فرانسه نداشت، اما به واسطه شهرتی که دارد حضورش در لیست 5 نفر نهایی خیلی عجیب به نظر نمی‌رسد.

مسی بعد از غلبه بر امباپه در فینال جام جهانی 2022 موفق شد این ستاره فرانسوی را در مسیر کسب بهترین بازیکن سال فیفا (دِبست 2022) نیز شکست دهد. به نظر می‌رسد اما برای دریافت جایزه UNFP شانس امباپه بیشتر است.

سکو فوفانا، رهبر خط میانی لانس، به همراه هم‌تیمی‌اش، لوئیس اوپندا و جاناتان دیوید، مهاجم کانادایی لیل، 3 نامزد دیگری هستند که برای دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ یک فرانسه 23-2022 کاندیدا شده‌اند.

مراسم اهدای جوایز UNFP بعد از پایان لیگ یک فرانسه و در تاریخ هفتم خرداد برگزار می‌شود. در این مراسم به بهترین لژیونر فوتبال فرانسه نیز جایزه‌ای اهدا خواهد شد. کریم بنزما (رئال مادرید)، ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید)، مایک مانیان (میلان)، اولیویه ژیرو (میلان) و کولو موآنی (فرانکفورت) نامزدهای دریافت این جایزه هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlnl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی، نیمار را به ام‌باپه ترجیح داد