//
کدخبر: ۴۰۱۸۳۱ //

تاکید سجادی: حذف استقلال و پرسپولیس قطعی نیست!

وزیر ورزش و جوانان معتقد است استقلال و پرسپولیس تا پایان خردادماه برای ارسال مدارک به ای‌اف‌سی فرصت دارند.

تاکید سجادی: حذف استقلال و پرسپولیس قطعی نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

سید حمید سجادی ۱۰ روز قبل طی مصاحبه‌ای پیرامون حذف استقلال و پرسپولیس از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرده بود «مذاکره با ای‌اف‌سی ادامه دارد. ما  هنوز به حمایت و پشتیبانی فدراسیون امیدوار هستیم و فدراسیون نیز بایستی در این مسیر قدم بردارد. تمام کارها انجام را انجام دادند و فقط مدارک دیر بارگذاری شده ولی در حال اثبات به ای‌اف‌سی هستیم تا موضوع حل شود.»

پس از این مصاحبه، پولادگر معاون وزیر ورزش خبر از حذف قطعی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا داد، اما دوباره امروز سجادی طی گفت‌وگویی چنین مسئله‌ای را رد کرد.

وزیر ورزش و جوانان در جدیدترین مصاحبه‌اش در این باره اظهار کرد:  حداقل دو هفته دیگر فرصت داریم  و من امیدوار هستم هر دو تیم به آسیا بروند.

او درباره دلیل اظهار نظر متفاوت پولادگر در این خصوص گفت:  ایشان طبق گفته کارشناسان به صحبت پرداخت ولی فدراسیون فوتبال اعلام کرد هیچ تیمی از آسیا نیفتاده و تا اواخر خردادماه این فرصت هست تا به ای‌اف‌سی اعلام کنند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: فرصت‌هایی برای تکمیل و بارگذاری مدارک و همچنین ارائه توضیح وجود داشته و در خردادماه ای‌اف‌سی اعلام می کند چه تیم‌هایی می‌توانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند و چه تیم‌هایی این شرایط را ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان