//
کدخبر: ۳۹۹۷۱ //

دو راهی بزرگ بر سر راه ستاره پرسپولیس !

فوتبالیست جوان فوتبال کشورمان تردیدهای زیادی را پیش روی خود می‌بیند.

دو راهی بزرگ بر سر راه ستاره پرسپولیس !
به گزارش فرتاک نیوز،

 پدیده اسبق فوتبال ایران زمانی که پیراهن قرمز تهران را پوشید راه زیبایی را پیش روی خود ترسیم کرده بود اما برای انجام خدمت سربازی به تبریز رفت و حالا بیشتر از 6ماه است که در هیچ مسابقه‌ای حاضر نشده است!

امیدعالیشاه به واسطه قانون داخلی و حکم خارجی نتوانست به فعالیت حرفه‌ای خودش ادامه دهد. او بازیکن تراکتورسازی شد و امید داشت در این تیم توانایی‌های خودش را بازهم نشان دهد اما حکم فیفا تمام برنامه‌های او را خراب کرد به طوریکه اکنون در آستانه رفتن به لیگ آزادگان است و اگر این اتفاق بیفتد او یک فصل دیگر هم از سطح اول فوتبال ایران به دور خواهد بود.

مسئول تربیت بدنی نیروهای مسلح می‌گوید  او باید راهی لیگ1 شود اما مدیرعامل تراکتورسازی معتقد است که باشگاه تبریزی به خواسته‌های عالیشاه اهمیت می‌دهد و فقط کافی است که او خودش بخواهد در تیم جدید گل محمدی بماند.

تاکید  سردار باران چشمه بر خروج عالیشاه از تراکتور و حضورش در تیم‌های نظامی لیگ1 قطعا به خاطر ممنوعیت تی‌تی‌ها از جذب بازیکن و جلوگیری از زیاد شدن دردسرهای آن‌هاست اما یک راه دیگر برای این مساله پیچیده وجود دارد!

عالیشاه باید صبر داشته باشد و یک نیم فصل را فقط به تمرین در جمع قرمزهای تبریز بپردازد تا زمان محرومیت تراکتور به پایان برسد و او دوباره در سطح اول فوتبال ایران آفتابی شود. البته گفته می‌شود این مدت جزو خدمت او حساب نخواهد شد و عالیشاه اگر تصمیم به ماندن در تبریز بگیرد، شمارش معکوس خدمتش را باید از نیم‌فصل دوم آغاز کند، به همین خاطر او اکنون این تردید را دارد که ریسک کند و به لیگ1 برود تا هرچه سریعتر وارد مسابقات رسمی شود و در شرایط مسابقه قرار بگیرد یا اینکه نیم‌فصل را بدون بازی پشت سربگذارد و پس از آن با بازگشت به لیگ برتر هم خودش را به کی‌روش نشان دهد و هم اینکه کمک حال گل محمدی در نیمه دوم مسابقات باشد.

دراینصورت ممکن است آجرلو هم به پاس صبوری او، از روابطش در نیروهای مسلح استفاده کند و مشکل سربازی او در پایان لیگ هفدهم حل شود و او زودتر از موعد مقرر به پیراهن تیم محبوبش برسد.

به هرترتیب همانطور که سردار تراکتورسازان گفت، تصمیم نهایی با خود عالیشاه است!

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان