//
کدخبر: ۳۳۳۵۹ //

دو سرباز پرسپولیسی و سرنوشت متفاوت/ این کجا و آن کجا!

 احمد نورالهی و امید عالیشاه با هم و به یک شکل از پرسپولیس جدا شدند و به تراکتورسازی رفتند. اما در روز خداحافظی از پرسپولیس، اتفاقات متفاوتی برای آنها افتاد.

دو سرباز پرسپولیسی و سرنوشت متفاوت/ این کجا و آن کجا!
به گزارش فرتاک نیوز،

نورالهی در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان قرار گرفت و در هنگام تعویض با چشمانی اشکبار و در میان تشویق بی‌امان هواداران از پرسپولیس جدا شد. اما عالیشاه مصدوم بود و اصلا بازی نکرد. گفته می‌شد برانکو هم از دست عالیشاه بیشتر ناراحت بود و این احساس را هواداران هم نسبت به او داشتند.

 

این دو بازیکن به امید سپری کردن دوران سربازی در تراکتورسازی به این تیم رفتند ولی محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات باعث شد آنها تا پایان فصل رنگ زمین چمن را نبینند و فقط به تمرین اکتفا کنند. اما این روزها دوباره اتفاقات خوب برای نورالهی افتاده و به نظر می‌رسد عالیشاه باز هم باید روزهای سختی را سپری کند. شنیده شده کارت پایان خدمت نورالهی به زودی صادر می‌شود و او می‌تواند به پرسپولیس برگردد اما از دوران خدمت عالیشاه چند ماه باقی مانده و با توجه به ادامه محرومیت تراکتورسازی، او باید در تیم نظامی دیگری بازی کند که به نظر می‌رسد آن تیم فجر سپاسی لیگ یکی است.

 

عالیشاه در پرسپولیس به صورت نصفه و نیمه در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گرفت. او، هم برای بیشتر بازی کردن و هم برای گذراندن دوران سربازی خود به تراکتورسازی رفت اما اتفاقات برای او به شکلی رقم خورد که حالا باید در لیگ یک به فوتبالش ادامه دهد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان