//
کدخبر: ۳۹۹۵۳ //

ستاره سابق استقلال بزرگ ترین خرید تابستانی تیم بلژیکی

یک سایت بلژیکی در گزارشی به ستاره سابق استقلال به عنوان بزرگ ترین خرید شارلوآ اشاره کرده است.

 ستاره سابق استقلال بزرگ ترین خرید تابستانی تیم بلژیکی
به گزارش فرتاک نیوز،

 شارلوآ از جمله تیم های معروف و سرشناس فوتبال بلژیک است که طرفداران زیادی دارد از همین رو اتفاقات پیرامون نقل و انتقالات این باشگاه همواره مورد توجه رسانه ها قرار دارد. از همین رو یکی از نویسنده ها و خبرنگاران مطرح بلژیک در ادامه سرکشی خود به اردوی تیم های حاضر در این فصل گزارش جالبی از شارلوآ منتشر کرد که در آن به حضور ستاره سابق استقلال به عنوان بزرگ ترین خرید شارلوآ اشاره شده است.

نویسنده بلژیکی در ادامه گزارش های خود پیرامون تیم های حاضر در ژوپیرلیگ این فصل به باشگاه شارلوآ اشاره و در خصوص  آرامش حاکم بر باشگاه بلژیکی نوشت:« امروز دهم جولای است و تا پایان بازار تابستانی حدود 2 ماه زمان باقی مانده است اما شارلوآ روزهای آرامی را در پنجره نقل و انتقالات سپری می کند».

در این گزارش که در سایت wordpress.com  منتشر شده آمده است:« اما در این میان و با خریدهای تازه، لیگ بلژیک روزهای شلوغی را سپری کرده و هر لحظه اخبار جدیدی به گوش می رسد اگرچه بزرگترین خبر پیوستن اوچوا به استاندارد لیژ بود اما شارلوا همچنان روزهای آرامی را سپری کند. به جز نوری فورتونا و دوی لوکبیاکیو باید از کاوه رضایی مهاجم ایرانی به عنوان بزرگ ترین خرید شارلوآ در تابستان 2017 یاد کرد. بازیکنی که ستاره استقلال تیم پرطرفدار تهرانی در فصل گذشته ایران و لیگ قهرمانان آسیا بود».

این نویسنده در ادامه آورد:« البته پایان قرارداد قرضی هاربویی و بازگشت به اندلخت، در مورد نام دیگری برای امضای قرارداد صحبت نمی شود اما من نمی دانم که آیا این موضوع که آنها فصل گذشته را در رتبه ششم به پایان رسانده و از رسیدن به لیگ اروپا باز ماندند در خاطر باشگاه مانده است یا خیر.از نظر من مشکل اینجاست که در فصل جاری تنها 5 تیم از بلژیک راهی رقابت های اروپایی می شوند و نام های بزرگی مانند خنت و استاندارد لیژ نیز از راهیابی به این مسابقات بازمانده اند و به نظر می رشد شارلوآ برای قرار گرفتن در رتبه های بالاتر به بازیکنان خاص تری نیاز دارد».

نویسنده بلژیکی در ادامه تیم جدید کاوه رضایی را این گونه تشریح کرد:« با میانگین سنی 25 سال، به نظر می رسد شارلوآ از ترکیب خوبی برخورار باشد اما نمی دانم که در طول فصل آتی نیز دوباره نگرانی بابت عملکرد خوب، اما عدم دستیابی به نتیجه وجود خواهد داشت یا خیر؟ شاید نگرانی من بی مورد باشد اما با حضور مدعیان دیگری چون زولت وارگم، اوستنده و دیگر تیم های قدرتمند و با این حجم از دست دادن زمان، ممکن است یک شروع بد و تبعات آن همچون فشار و نگرانی های معمول در انتظار شارلوا باشد».

در انتهای این گزارش آمده است:« خرید کاوه رضایی از فوتبال ایران به عنوان قدرت برتر قاره آسیا باز هم شروع ضعیف از اول ماه سپتامبراز یادها نرفت به خصوص که حالا مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید دشوارتر شده و قیمت بازیکنان نیز افزایش یافته است. قبل از پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی، شارلوا باید به مصاف تیم هایی چون اندرلخت، خنک و زولت وارگم برود و صرف نظر از شرایط بازی، قرار است شارلوآ تا آخر ماه سپتامبر با رقبای بزرگی مواجه شود که این کار را برای آنها دشوارتر می کند».

 

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان