//
کدخبر: ۳۹۷۰۴۴ //

واکنش افشاریان به عملکرد تیم داوری دربی

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به قضاوت داور شهرآورد گفت: بهترین تیم برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ ایران انتخاب شد.

واکنش افشاریان به عملکرد تیم داوری دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

خداداد افشاریان پس از شهرآورد تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حساسیت این بازی را به خوبی درک کردیم لذا تصمیم بر آن شد تا بهترین تیم داوری برای بازی استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.

وی ادامه داد: فردا یا پس فردا با حضور مسعود مرادی ناظر بازی تمام صحنه‌ها و حواشی را بررسی می‌کنیم امیدوارم که داور شهرآورد بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ۲ اتفاق در نیمه نخست گفت: مسعود مرادی پیشکسوت داروی ناظر بازی بود و در این زمینه پاسخ خواهد داد.

مسعود مرادی نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی این بازی گفت: یکی ازحساس‌ترین دربی‌های تاریخ فوتبال ایران توسط پیام حیدری قضاوت شد و من نیز گزارش کامل بازی را آماده کردم و محرمانه است.

این پیشکسوت داوری ادامه داد: اینکه داوران ایرانی دیدارهای بزرگ را قضاوت می‌کنند جای تحسین دارد، ما باید به داوران خود بیشتر بها بدیم و زمینه ورود var به فوتبال مهیا کنیم. تمام گزارش بازی را به کمیته داوران ارجاع خواهم داد.

مرادی این را نیز گفت: تمام صحنه‌ها و اعتراضات در گزارش من آمده است و به کمیته ارجاع می دهم. امیدوارم این آخرین دربی بدون var باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان