//
کدخبر: ۳۹۵۹۳۰ //

ایران ۵ - ازبکستان ۳؛ کامبک شاگردان شمسایی در حضور زنان

دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان با پیروزی پر گل شاگردان وحید شمسایی به پایان رسید.

ایران ۵ - ازبکستان ۳؛ کامبک شاگردان شمسایی در حضور زنان
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در قالب یک دیدار دوستانه امروز (یکشنبه) ساعت ۲۰ در سالن مجموعه ورزشی پاس تهران برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۵ بر ۳ ایران به پایان رسید.

تیم ملی ایران با لباس یک دست سفید و ازبکستان با لباس یک دست آبی پا به این مسابقه گذاشتند. وحید شمسایی در این دیدار با ترکیب باقر محمدی (دروازه‌بان)، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و حسین طیبی وارد زمین شد. 

حدود ۳۰۰ هوادار برای تماشای این دیدار در سالن حضور پیدا کردند. نکته جالب این بازی، حضور بانوان برای استقبال از تیم ملی در این دیدار دوستانه بود.

نیمه اول

شاگردان شمسایی بازی را هجومی شروع کردند با حملات زیاد دروازه ازبکستان را تهدید کردند. در مقابل ازبکستان با ضد حملات برای خود فرصت ایجاد می‌کرد. با وجود حملات ایران اما این ازبکستان بود که توانست دروازه ایران را دو بار توسط روپیف و اخادیانوف باز کند و از ایران با ۲ گل پیش بیفتند.

ازبکستان پس از حملات مداوم ایران به ۵ خطای تیمی رسید و با خطای ششم ازبک‌ها، داور برای ایران پنالتی گرفت. سعید احمدعباسی ۳۰ ثانیه مانده به پایان نیمه اول توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا این دیدار در نیمه اول با پیروزی دو بر یک ازبک‌ها به پایان برسد.

نیمه دوم

این دیدار در نیمه دوم پایاپای آغاز شد و دو تیم به سمت دروازه یکدیگر حملات نصف و نیمه ترتیب می‌دادند.

پس از گذشت سه دقیقه از نیمه دوم مهدی کریمی روی یک حرکت تیمی دروازه ازبکستان را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد. کمتر از یک دقیقه بعد حسین طیبی در مقابل دروازه توانست گل سوم ایران را به ثمر برساند. در ادامه تیم ازبکستان چند بار روی دروازه ایران فشار آورد که باقر محمدی مانع گلزنی آن‌ها شد.

در نهمین دقیقه از نیمه دوم داور این دیدار برای ازبکستان پنالتی گرفت. در ادامه مهدی رستمیان که به جای محمدی درون دروازه قرار گرفته بود نتوانست توپ را مهار کند و روپیف کار را به تساوی کشاند. یک دقیقه بعد سعید احمدعباسی روی شروع خوب رستمیان صاحب توپ شد و توانست گل چهارم ایران را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۵ نیمه دوم مهدی کریمی روی یک حرکت تیمی به توپ رسید و با یک ضربه چیپ پنجمین گل ایران را به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با پیروزی پر گل ایران به پایان رسید.

حواشی دیدار ایران و ازبکستان

سرمربی ازبکستان در طول این دیدار به صورت مداوم با داور بحث و جدال داشت و به تصمیمات او اعتراض می‌کرد.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

حسین شمس و حسین فرکی از شخصیت‌های برجسته فوتبال و فوتسال بودند که با حضور در سالن، بازی تیم‌های ملی ایران و ازبسکتان را از نزدیک تماشا کردند.

همچنین مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال و هدایت ممبینی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون در سالن حضور پیدا کردند.

 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان