//
کدخبر: ۳۹۵۳۵۸ //

پیروزی یوونتوس در شب خود‌زنی منچستریونایتد در اولدترافورد/ تیم جهانبخش برد، آزمون پاس گل داد

دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با پیروزی تیم‌های یوونتوس و فاینورد و توقف بایرلورکوزن و منچستریونایتد به پایان رسید.

پیروزی یوونتوس در شب خود‌زنی منچستریونایتد در اولدترافورد/ تیم جهانبخش برد، آزمون پاس گل داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیدارهای دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) برگزار شد که در مهمترین آنها منچستریونایتد در خانه متوقف شد، اما یوونتوس برابر حریف پرتغالی‌اش به برتری دست یافت.

در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد برابر میهمان اسپانیایی‌اش سویا به تساوی 2-2 رضایت داد. یونایتد با دبل مارسل سابیتزر در دقایق 14 و 21 پیش افتاد، اما نتوانست از برتری‌اش محافظت کند، چرا که در دقیقه 84 دروازه‌اش توسط تایر مالاسیا (گل به خودی) باز شد. در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده باز این حادثه تکرار شد و این بار هری مگوایر گل به خودی دوم را زد تا منچستریونایتد در آخرین دقایق برد را با تساوی عوض و کار خود را برای بازی برگشت در اسپانیا سخت‌تر کند.

براساس این گزارش، در دیگر بازی مهم یوونتوس با نتیجه یک بر صفر میهمان خود اسپورتینگ لیسبون را شکست داد. تک گل فدریکو گاتی در دقیقه 73 برای پیروزی بانوی پیر در این بازی کافی بود.

در دیگر بازی همزمان بایرلورکوزن میزبان سن‌ژیلواز بلژیک بود و این بازی را که تا هفت دقیقه به پایان باخته بود، به لطف پاس گل سردار آزمون یک - یک مساوی به پایان رساند. ویکتور بونیفیس در دقیقه 52 گل نخست را برای سن‌ژیلوا به ثمر رساند و فلورین ویرتز با پاس آزمون گل تساوی را در دقیقه 83 زد.

پیش از این سه‌ بازی فاینورد هلند در خانه مقابل رم ایتالیا با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. ویفر در دقیقه 54 تنها گل این بازی را به ثمر رساند. این در حالی بود که لورنزو پلگرینی در دقیقه 43 پنالتی رم را به هدر داد. علیرضا جهانبخش در این بازی از ابتدا تا دقیقه 71 در ترکیب فاینورد حضور داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان