//
کدخبر: ۳۲۵۳۱۷ //

میلان به دنبال راضی کردن ایسکو برای پیوستن به این تیم

باشگاه میلان در تلاش است تا هافبک اسپانیایی رئال مادرید را برای پیوستن به تیم تحت هدایت استفانو پیولی متقاعد کند.

 میلان به دنبال راضی کردن ایسکو برای پیوستن به این تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ایسکو که وارد سال پایانی قراردادش با رئال مادرید شده است، به نظر می‌رسد در برنامه‌های تاکتیکی کارلو آنچلوتی نقش پررنگی ندارد، به طوری که در پنج دیداری که این فصل برای کهکشانی‌ها به میدان رفته، تنها 157 دقیقه از 450 دقیقه ممکن را فرصت بازی پیدا کرده است. با این شرایط به نظر می‌رسد جدایی این هافبک اسپانیایی در پایان فصل قطعی باشد و از سری A ایتالیا به‌عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شود.

 

پایگاه خبری «تودوفیچاخس» اسپانیا گزارش داد؛ نمایندگان باشگاه میلان تاکنون چند دور مذاکره با رئال مادرید درباره به خدمت گرفتن ایسکو داشته‌اند و نسبت به اضافه کردن این هافبک اسپانیایی به تیم تحت هدایت استفانو پیولی علاقه‌مند هستند. رئال مادرید تابستان اخیر به ایسکو برای جدایی از این تیم چراغ سبز نشان داده بود، اما این بازیکن 29 ساله در نهایت با هیچکدام از مشتریانش به توافق نرسید.

میلان که در سال‌های اخیر جان تازه‌ای گرفته و دوباره به جمع مدعیان قهرمانی در سری A ایتالیا بازگشته و این فصل نیز در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، امیدوار است بتواند با رئال مادرید بر سر انتقال ایسکو به جمع روسونری در ماه ژانویه به توافق برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان