//
کدخبر: ۳۹۳۵۴۷ //

عیسی آل کثیر علیه شایعه جنجالی | دلیل تصمیم خبرساز یحیی مشخص شد

از ساعاتی پیش اما اخباری در خصوص نیمکت‌نشینی عیسی آل‌کثیر منتشر شده و نیمکت‌نشینی‌اش را تنبیه انضباطی یحیی گل‌محمدی بابت خالکوبی او اعلام کرده‌اند.

عیسی آل کثیر علیه شایعه جنجالی | دلیل تصمیم خبرساز یحیی مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عیسی آل‌کثیر که در نقل و انتقالات زمستانی و بعد از پایان مصدومیتش بار دیگر به پرسپولیس پیوسته، در دیدار مقابل مس رفسنجان در ترکیب تیم حضور نداشت تا در غیاب لئاندرو پریرا، یحیی گل‌محمدی از مهدی عبدی در خط حمله تیمش سود ببرد.

از ساعاتی پیش اما اخباری در خصوص نیمکت‌نشینی عیسی آل‌کثیر منتشر شده و نیمکت‌نشینی‌اش را تنبیه انضباطی یحیی گل‌محمدی بابت خالکوبی او اعلام کرده‌اند. موضوعی که با پیگیری‌های صورت‌گرفته مشخص شده که صحت ندارد و نیمکت‌نشینی آل‌کثیر در این بازی کاملا فنی بوده است. آل‌کثیر که در دیدار جام حذفی مقابل سپاهان به میدان رفته بود و برای این تیم نیز گل زده بود، در آخرین بازی سال گذشته این تیم مقابل سپاهان و در دیدار برگشت لیگ نیز از سوی یحیی گل‌محمدی به کار گرفته نشده بود تا مشخص شود شایعات مربوط به نیمکت‌نشینی‌اش برابر مس رفسنجان به واسطه خالکوبی‌اش صحت ندارد و کادرفنی به انگیزه تمرینی، کیفیت و سیستم مدنظرشان برای بکارگیری بازیکنان اعتقاد دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان