//
کدخبر: ۳۹۱۸۶۴ //

بایرن پشیمان شد: مانه دیگر ستاره نیست

بایرن مونیخ از عملکرد سادیو مانه، ستاره سنگالی، در ترکیب این تیم اصلا رضایت ندارد.

بایرن پشیمان شد: مانه دیگر ستاره نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

 مانه که ستاره درخشان لیورپول بود و در کنار محمد صلاح و روبرتو فیرمینو یکی از ارکان اصلی موفقیت این تیم در چند سال اخیر به حساب می‌آمد از این باشگاه جدا و راهی بایرن مونیخ شد.

با این حال، مصدومیت طولانی مدت و شرایط دیگر باعث شده که او روزهای سختی را در آلیانز آرنا پشت سر بگذارد و نتواند درخشش سابق را در این ورزشگاه هم تکرار کند.

گفته می‌شود که مدیران بایرن و یولیان ناگلزمان انتظار بسیار بیشتری از او داشتند. این بازیکن از زمان بهبود مصدومیتش چندان آماده به نظر نمی‌رسد و به ندرت قادر به عبور از سد نبردهای یک به یک است و این موضوع حتی در تمرینات هم کاملا مشهود است.

کادر فنی بایرن معتقد است که بازی بدون توپ این مهاجم سنگالی بسیار خوب است اما وقتی توپ را در اختیار دارد، نمی‌تواند کار بیشتری برای این تیم انجام دهد و دیگر از سرعت و قدرت انفجاری که سال‌ها در لیورپول از آن برخوردار بود بهره نمی‌برد.

بسیاری باور دارند که مانه در سیستم مدنظر ناگلزمان به بازیکنی بیگانه تبدیل شده چون فضای زیادی در زمان مالکیت توپ در اختیار ندارد که بتواند از آن استفاده کند و یکی از دلایل افتش هم همین موضوع است.

ناگلزمان همچنان امیدوار است که او بتواند خودش را در ترکیب بایرن پیدا کند و شرایط را تغییر دهد اما مدیران این باشگاه از همین حالا از خرید او پشیمان شده‌اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان