//
کدخبر: ۳۹۱۵۶۳ //
حسن صالح حمیدزیچ:

این بایرن انگیزه، روحیه و جنگندگی ندارد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از عملکرد تیمش در دیدار برابر بایرلورکوزن به شدت انتقاد کرد.

این بایرن انگیزه، روحیه و جنگندگی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم بوندسلیگا به مصاف بایرلورکوزن رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

این باخت برای بایرن به معنای از دست رفتن صدرنشینی بود و با توجه به پیروزی پر گل دورتموند در دیدار این هفته برابر کلن، این تیم با یک امتیاز اختلاف نسبت به شاگردان یولیان ناگلزمان به رتبه اول جدول رده‌بندی صعود کرد.

بایرن در حالی در این بازی شکست خورد که با یک گل از حریف پیش بود اما دو خطای پیاپی بازیکنان این تیم روی آدلی باعث شد که کمک داور ویدئویی به داور برای اعلام ضربه پنالتی تذکر بدهد و به این ترتیب تیم ژابی آلونسو موفق شد به عنوان تیم پیروز از زمین بازی بیرون برود.

صالح حمیدزیچ که پس از پایان این دیدار بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:« من به ندرت دیداری شبیه به این دیده بودم. ما همه چیز را از دست دادیم و تیمی که روز پنجشنبه هم بازی کرده و خسته بود توانست ما را در دوندگی شکست دهد. ما در تمامی ابعاد بازی امروز تیم ضعیف‌تر میدان بودیم.»

مدیر ورزشی بایرن با انتقاد از شرایط بازیکنان تیمش اظهار داشت:« این تیم شبیه به بایرن نیست. این تیم انگیزه، روحیه و جنگندگی بسیار بسیار کمی دارد. این بازیکنان وقتی روحیه خوبی داشته باشند همه چیز از همان ابتدا درست و عالی است اما وقتی روحیه خوبی نداشته باشند، به همان اندازه بد هستند. آنها گاهی فکر می‌کنند که فقط به خاطر کیفیتی که دارند می‌توانند هرکاری انجام دهند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان