//
کدخبر: ۳۹۱۵۴۰ //

تغییرات مهم لیست ملی با تن پوش قرمز!

رضا اسدی و میلاد زکی‌پور مزد بازی خوب‌شان در لیگ را با دعوت به تیم ملی در اولین لیست ایران پس از جام جهانی گرفتند.

تغییرات مهم لیست ملی با تن پوش قرمز!
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از بخش‌های جالب صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در مورد توجه به لیگ در کنار لژیونرها بود و سرمربی جدید تیم ملی که خودش تا همین چند روز پیش در کوران لیگ برتر ایران بوده بیش از هرکسی در جریان توانایی‌های بازیکنان خوب شاغل در فوتبال ایران است.

امیر قلعه نویی در اولین لیست خود نفراتی را به تیم ملی دعوت کرد که در تیم‌های‌شان در لیگ درخشان بوده‌اند و حالا شانس بزرگی برای حضور در بازی‌های تیم ملی دارند.

میلاد زکی پور و رضا اسدی شاید دو تا از مهمترین تغییرات لیست ایران باشند. اسدی که سابقه بازی در پست مدافع مرکزی و هافبک دفاعی را داشت در این فصل به یکباره در قامت یک مهاجم گلزن ظاهر شد و حالا با هشت گل زده معمای قلعه نویی و تیم ملی است و باید دید چه نقشی با پیراهن ایران ایفا خواهد کرد.

1834079

میلاد زکی پور نیز که فصل قبل در گل‌گهر شاگرد قلعه نویی بود بازی‌های خوبش را در سپاهان ادامه داد تا با دعوت به تیم ملی رقیب سرسختی برای دیگر مدافعان چپ حاضر در اردو باشد.

این دو بازیکن در حالی که لیوان قهوه در دست داشتند با تن‌پوش قرمز همراه با روزبه چشمی که چند ماه قبل یکی از مهمترین گل‌های تاریخ ایران در جام جهانی را زده بود وارد زمین تمرین شدند و روحیه بالای آنها از چهره‌شان معلوم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان