//
کدخبر: ۳۹۰۹۸۶ //

جنجال مدافع تاتنهام در آستانه دیدار آرسنال در اروپا

در آستانه دیدار امشب آرسنال با اسپورتینگ در لیگ اروپا تصاویر یک مدافع تاتنهام که در هتل محل اقامت اسپورتینگ دیده شده است هواداران توپچی‌ها را خشمگین کرده است.

جنجال مدافع تاتنهام در آستانه دیدار آرسنال در اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

آرسنال که هفته گذشته در خانه تیم پرتغالی اسپورتینگ با این تیم به تساوی 2-2 رسید امشب در لندن به مصاف این تیم می‌رود تا برای پیروزی و صعود به مرحله یک‌چهارم رقابت‌ها تلاش کند.

نتیجه بازی رفت به این معنی است که شاگردان آرتتا نمی‌توانند دیدار امشب را دست‌کم بگیرند. درحالی که حریف همشهری آرسنال، تاتنهام، امشب این بازی را با نگاه دقیق‌تری می‌بیند چرا که گفته می‌شود روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، گزینه تاتنهام برای جانشینی آنتونیو کونته است اما در آستانه مسابقه مدافع تاتنهام، پدرو پورو، خبرساز شد.

1832899

بین آرسنال و تاتنهام رقابتی تاریخی و تنگاتنگ برقرار است و دیدارهای دو تیم معمولا به تنش کشیده می‌شود. هواداران تاتنهام که هفته گذشته از رقابت‌های اروپایی حذف شدند حالا منتظرند امشب شاهد کنار رفتن آرسنال از لیگ اروپا باشند.

آنچه که هواداران آرسنال را عصبانی کرده اما تصویری است که امروز منتشر شد و نشان می‌داد پدرو پورو، مدافع اسپانیایی تاتنهام، برای دیدار با بازیکنان اسپورتینگ به هتل محل اقامت آن‌ها در شهر لندن رفته است. پورو امسال ژانویه به تاتنهام پیوست و پیش از آن بازیکن اسپورتینگ بود. به این ترتیب دیدار او با هم‌تیمی‌های سابقش قاعدتا دیداری عادی است ولی حساسیت موجود در لندن بین دو تیم باعث شده پورو در شبکه‌های اجتماعی با حملات زیادی از طرف هواداران آرسنال روبه‌رو شود.

1797175

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان