//
کدخبر: ۳۹۰۶۰۹ //

اعتراف تلخ ستاره رئال مادرید؛ من و آنچلوتی به بن‌بست رسیدیم

ادن هازارد اعتراف کرد که رابطه‌اش با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید به بن‌بست رسیده است.

اعتراف تلخ ستاره رئال مادرید؛ من و آنچلوتی به بن‌بست رسیدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم بلژیکی در طول چهار سال حضور در وزشگاه سانتیاگو برنابئو بازدهی اندکی داشت که باعث جدایی او از چلسی در سال ۲۰۱۹ شد. از زمان تعطیلات جام جهانی، حتی یک دقیقه هم در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است، با وجود اینکه آماده بوده است، و قبول دارد که دیگر با مربی‌ای که به نظر می‌رسد او را رها کرده است، تعامل ندارد.

هازارد در مورد مسائل خود در پایتخت اسپانیا به RTBF گفته است: آنچلوتی و من برای هم احترام قائلیم، اما با یکدیگر صحبت نمی‌کنیم. من باید به مردی مثل آنچلوتی احترام بگذارم، به خاطر آنچه او برای فوتبال کرده است و برای کارهایی که در دوران حرفه‌ای خود انجام داده است.

هازارد به ۱۲ ماه پایانی قراردادش در مادرید نزدیک می‌شود و با اینکه احتمال انتقال تابستانی او به جاهای دیگر وجود دارد، می‌گوید که دوست دارد قراردادش را همینجا تمدید کند. این بازیکن ۳۲ ساله افزود: من دوست دارم بمانم. همیشه این را گفته‌ام که امیدوارم بازی کنم و نشان دهم که هنوز هم می‌توانم این کار را انجام دهم. امیدوارم سال آینده هم اینجا باشم، چون انتقال در برنامه من نیست.

هر تصمیمی در مورد آینده او احتمالاً از دست هازارد خارج خواهد بود، زیرا - پس از انجام تنها ۷ بازی در این فصل و تنها سه بازی از آنها در لالیگا - رئال ممکن است تصمیم بگیرد که قرارداد خود را با این بازیکن تمدید نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان