//
کدخبر: ۳۹۰۲۷۹ //

آدرس ستاره سرخ ها بالاخره لو رفت!

هافبک تکنیکی پرسپولیس برخلاف جدال حذفی، اینبار نتوانست درخشش لازم را برابر طلایی‌پوشان به نمایش بگذارد.

آدرس ستاره سرخ ها بالاخره لو رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شکست خورد تا اکنون اختلاف دو تیم در صدر جدول به چهار امتیاز رسیده و شرایط علیه سرخپوشان و یحیی گل‌محمدی برابر دستیابی به قهرمانی باشد.

محمد عمری که در جدال جام حذفی ستاره تیمش علیه خط دفاعی سپاهان بود، اینبار شرایط متفاوتی را برابر این حریف تجربه کرد و نتوانست از نبوغ فردی و تکنیکی و سرعت خود برای دستیابی به هدف تیمش بهره ببرد.

پدیده این فصل پرسپولیس و لیگ برتر که مقابل سپاهان در نقش جهان روز سختی برای خط دفاعی حریف شکل داده بود تا تیمش از این حریف سرسخت عبور کند، اینبار در دام دفاعی که مورایس و خط دفاعی طلایی‌پوشان شکل داده بود گرفتار شد. به نظر می‌رسید مورایس کاملا عملکرد این بازیکن تکنیکی را آنالیز کرده و آن را به مدافعان تیمش دیکته کرده بود چرا که اینبار محمد عمری بیشتر تلاشی که داشت بی نتیجه باقی ماند و می‌توان گفت آدرس او برای خط دفاعی طلایی‌پوشان کاملا لو رفته بود و به خوبی از پس مهار وی برآمدند.

البته باید این نکته را هم موردتوجه قرار داد که این بازیکن جوان پیش از این بازی دچار سرماخوردگی شده بود و با تمهیدات پزشکی شرایط همراهی تیمش را به دست آورد و شاید بخشی از این موضوع مربوط به شرایط بدنی او در تقابل روز گذشته مقابل حریف بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان