//
کدخبر: ۳۸۸۰۰۶ //

سپاهان-پرسپولیس/ وقتی که آقای گل توسط ستاره ملی‌پوش پرسپولیس مهار شد

یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان مرتضی پورعلی‌گنجی بود که شهریار مغانلو را به خوبی مهار کرد.

سپاهان-پرسپولیس/ وقتی که آقای گل توسط ستاره ملی‌پوش پرسپولیس مهار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس روز فوق العاده ای در اصفهان سپری کرد و موفق شد در جام حذفی 4 گل به صدرنشین لیگ بزند. هرچند پرسپولیسی‌ها دوبار هم دروازه شان را باز شده دیدند، ولی اکثر بازیکنان این تیم نمایش بسیار خوبی مقابل سپاهان داشتند و اکثر دوئل‌ها را از سپاهانی‌ها بردند. بعد از برد شیرین قرمزها مقابل یکی از رقبای همیشگی آن هم در زمین حریف، خیلی‌ها از گولسیانی، آل کثیر، سیامک نعمتی، سروش رفیعی و وحید امیری حرف زدند.

با این حال یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی بود. مدافع فیکس تیم ملی در جام جهانی که در تابستان به پرسپولیس پیوست، در چند بازی نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. انتظارات از مدافعی که دو جام جهانی را تجربه کرده و 6 بازی در بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا را در کارنامه دارد، بسیار بالا بود و هواداران پرسپولیس از مرتضی انتظار داشتند که همان کیفیتی که در تیم ملی از او سراغ داشتند را در پرسپولیس به نمایش بگذارد.

هرچند عمل جراحی و مصدومیت طولانی مدت پورعلی‌گنجی هم در افت نسبی این بازیکن بی تاثیر نبود. با این حال مرتضی در بازی مقابل سپاهان عالی کار کرد و به جرات یکی از بهترین‌های تیمش بود. پورعلی‌گنجی در کل بازی فقط روی یک توپ مرتکب اشتباه در یارگیری شد ولی در بقیه صحنه‌ها بسیار خوب کار کرد. مرتضی تقریبا همه ضربات سر را زد و چند بار هم به خوبی جلوی حملات سپاهانی‌ها را گرفت. مدافع مورد علاقه کی‌روش و یحیی گل محمدی که مامور مهار شهریار مغانلو بود، به خوبی از پس آقای گل لیگ برآمد و اجازه نداد شهریار مقابل تیم سابقش عملکرد خوبی داشته باشد.

اوج کار مرتضی هم روی گل دوم تیمش بود. جاییکه این بازیکن با یک ارسال دیدنی زمینه ساز گل تیمش شد. مرتضی که برای یک ضربه ایستگاهی جلو کشیده بود، بعد از یک رفت و برگشت در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و به زیبایی توپ را روی سر آل کثیر فرستاد تا این بازیکن دروازه سپاهان را باز کند.

هواداران پرسپولیس که چند سال منتظر آمدن پورعلی‌گنجی به تیمشان بودند و بالاخره این اتفاق در تابستان امسال رخ داد، امیدوارند همین کیفیت بازی با سپاهان را در ادامه فصل هم از مرتضی ببینند. به طور حتم آماده بودن بازیکنی مثل پورعلی‌گنجی خیلی می تواند به یحیی و تیمش کمک کند تا آن‌ها در این فصل صاحب جام شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان