//
کدخبر: ۳۹۰۱۸۲ //

در ادامه جدال بیانیه‌نویسی؛ باشگاه گل‌گهر پاسخ استقلال را داد

باشگاه گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از انتشار پاسخ بیانیه استقلال به آنها بیانیه دیگری صادر کرد.

در ادامه جدال بیانیه‌نویسی؛ باشگاه گل‌گهر پاسخ استقلال را داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه گل‌گهر سیرجان به دنبال پاسخ بیانیه باشگاه استقلال به آنها بار دیگر بیانیه دیگری صادر کرد و نوشت: «نظر به بیانیه بی‌ربط و سراسر تناقض باشگاه استقلال لازم است توضیحاتی را خدمت اهالی فوتبال عرض کنیم.

رکوردی که در فوتبال ایران جابجا شده حجم اشتباهات داوری مسلم و ظالمانه علیه گل‌گهر در چند بازی اخیر با استقلال است که هنوز منشا آن مشخص نیست، به همین خاطر باشگاه گل‌گهر هیچ‌گاه باشگاه استقلال را مخاطب قرار نداده و این بیانیه اخیر باشگاه استقلال تنها شریک شدن در یک اشتباه بزرگ است. اگر باشگاه گل‌گهر ناچار به بیانیه دادن شده به خاطر این است که در فضای رسانه‌ای و مجازی سر قفلی ندارد که از آن بخواهد اشتباهات گذشته داوری را جبران کند. در فدراسیون و سازمان لیگ هم هرگز منافع گل‌گهر مهم نبوده و نیست که در جریانات مختلف مشخص شده است.

اگر این فریادهای ما باعث می‌شود از همین حالا برای بازی فصل آینده یک پنالتی دقیقه آخری با کلی صحنه عجیب و غریب رزرو شود حتماً به ما بگویید که همین فریاد را هم کنار بگذاریم. در پایان هم اگر خیلی نگران داوری و یا استراحت آقای موعود بنیادی‌فر هستید چیدمان داوری هفته آینده لیگ برتر را خودتان انجام دهید».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان