//
کدخبر: ۳۸۶۱۶۵ //

فرار استقلال از غرامت سنگین | بمبی که در استقلال ترکید

با رای کمیته وضعیت کاوه رضایی بازیکن تیم تراکتور شناخته شد؛ با این رای باشگاه استقلال از پرداخت غرامت ۱۰ میلیاردی به این بازیکن نجات پیدا کرد.

فرار استقلال از غرامت سنگین | بمبی که در استقلال ترکید
به گزارش فرتاک نیوز،

کاوه رضایی در ابتدای فصل قرار بود، پیراهن تیم استقلال را برتن کرد اما زمانی که مشکلات شخصی کاوه رضایی برطرف شد، باشگاه استقلال به این بازیکن اعلام کرد، در لیست خود جالی خالی ندارد و در نهایت این بازیکن راهی تیم تراکتور شد.

بر اساس تفاهم نامه میان دو باشگاه و کاوه رضایی مقرر شد کاوه رضایی در تعطیلات زمستانی به تیم استقلال برگردد و در صورتی که استقلال این بازیکن را به ترکیب اضافه نکند، می‌بایست ۱۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت به کاوه رضایی بدهد. این نکته ای است که هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه تراکتور در ابتدای حضور دوباره در تراکتور بدان اشاره کرد. او گفت این قرارداد به گونه ای بسته شده است که کاوه رضایی می‌تواند در پنجره زمستانی از اردوی تیم جدا شود. اما رای کمیته وضعیت آنطوری نبود که کاوه رضایی پیش بینی می‌کرد و حتی هوشنگ نصیرزاده پیش بینی کرده بود.

کاوه رضایی بر اساس این تفاهم نامه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد تا استقلالی شود اما رای کمیته وضعیت این است. کاوه رضایی باید به تراکتور برگردد و اگر این کار را نکند می‌بایست به باشگاه تبریزی غرامت بدهد.

اما چرا رای پرونده این گونه صادر شد؟ 

انتقال قرضی کاوه رضایی از استقلال به تراکتور؛ قرارداد میان کاوه رضایی و باشگاه استقلال اصلا ثبت و در سازمان لیگ ثبت نشده بود که به عنوان بازیکن قرضی از استقلال راهی تراکتور شود. از سویی حداقل قرارداد میان یک بازیکن و باشگاه یک ساله است و بر همین اساس کاوه رضایی بازیکن تراکتور محسوب می‌شود و دست کم تا پایان فصل بازیکن تراکتور محسوب می‌شود. بر اساس این رای باشگاه استقلال از پرداخت غرامت ۱۰ میلیاردی به کاوه رضایی نجات یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان