//
کدخبر: ۳۸۹۳۶ //

سقف آرزوهای «آقای گل» کوتاه است

شاید با جدایی از پرسپولیس طارمی متوجه شود در چه تیمی و چه جوی حضور داشته و قدر پرسپولیس را بداند و از جدایی‌اش پشیمان شود.

سقف آرزوهای «آقای گل» کوتاه است
به گزارش فرتاک نیوز،

انگار همین دیروز بود که ۲ بازیکن جوان و ناشناخته به باشگاه پرسپولیس رفتند و به لطف علی دایی و البته باشگاه پرسپولیس توانستند با این باشگاه قرارداد امضا کنند. ۲ جوان «ترکه‌ای» که با ظاهری ساده پرسپولیسی شدند.

 

صحبت از مهدی طارمی و احمد نوراللهی است، بازیکنانی که با پرسپولیسی شدن مسیر زندگی‌شان در یکی، ۲ سال اخیر تغییر کرد. بازیکنانی که سرنوشت متفاوتی هم با هم داشتند. در این مطلب قرار نیست در خصوص احمد نوراللهی صحبت شود، اما روی صحبت ما با مهدی طارمی است.

 

طارمی بعد از پایان فصلی رویایی با پرسپولیس و تیم ملی و با آغاز فعالیت سرخپوشان برای فصل جدید در جمع آن‌ها حضور پیدا نکرد. طارمی که از فصل پیش سودای حضور در اروپا را در سر داشت، امسال بعد از کسب دومین عنوان آقای گلی خودش را بیشتر از گذشته در قاره سبز می‌دید.

 

مهاجم محبوب پرسپولیس به بهانه لژیونر شدن و در شرایطی که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد داشت، با مساعدت مسئولان مذاکرات خود را با چند تیم اروپایی آغاز کرد و در تمرینات پرسپولیس هم حضور پیدا نکرد.

این رفتار طارمی و اصرار او به جدایی از پرسپولیس حسابی هواداران این تیم را عصبی کرده است. این روز‌ها همه هواداران از اخبار ضد و نقیضی که در مورد طارمی شنیده می‌شود نگران و ناراحت هستند و این ناراحتی را هم به راحتی اعلام می‌کنند.

 

اینکه طارمی بخواهد پیشرفت کند و در سال منتهی به جام جهانی به فکر لژیونر شدن باشد چیز بدی نیست، اما نوع رفتار این بازیکن با باشگاه پرسپولیس به مذاق خیلی از هواداران خوش نیامده است.

حالا صبحت با مسئولان باشگاه پرسپولیس است، وقتی طارمی هیچ علاقه‌ای به ماندن ندارد چرا اصرار می‌کنند که او در این تیم بماند؟ وقتی خود این بازیکن دوست ندارد سال آینده  پرسپولیسی شود چرا می‌خواهید او را نگه دارید؟ فرض بر اینکه طارمی سال آینده هم در پرسپولیس ماند آیا او برای این تیم همان بازیکن گذشته می‌شود؟ وقتی بازیکنی دلش با تیم نیست چرا باید بماند؟ بهتر است مسئولان باشگاه پرسپولیس کمی با طارمی راه بیایند تا او از این تیم جدا شود، شاید جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم‌های درجه ۲ و ۳ اروپایی در این مقطع سقف تمام آرزوی طارمی باشد! شاید با جدایی از پرسپولیس طارمی متوجه شود در چه تیمی و چه جوی حضور داشته و قدر پرسپولیس را بداند و از جدایی‌اش پشیمان شود.

مسلما در این شرایط هواداران پرسپولیس یاد این مثال قدیمی می‌افتند که هیچکسی بزرگتر از پرسپولیس نیست، البته با کنکاش در فضای مجازی هم به این نتیجه می‌رسید با توجه به رفتار طارمی در چند وقت اخیر، هواداران هم خیلی به ماندن طارمی راضی نیستند.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان