//
کدخبر: ۳۸۹۱۲۸ //

واکنش تارتار به تغییر مداوم زمان بازی‌های لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط تیمش برای مصاف با پیکان توضیحاتی داد.

واکنش تارتار به تغییر مداوم زمان بازی‌های لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: 

بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم است. 7، 6 تیم برای بهتر شدن جایگاه‌شان در جدول تلاش می‌کنند و ما و پیکان هم جزو این آنها هستیم و به همین دلیل این بازی بیش از سه امتیاز ارزش دارد.

وی گفت: تیم برنده شرایط بهتری خواهد داشت و تیمی که بازنده شود یکی دو پله پائین می‌آید. مهم این است که حریف اصلی ما در بازی فردا زمین چمن ورزشگاه است که امیدوارم شرایط بهتری داشته باشد. ما فردا برای سه امتیاز بازی می‌کنیم تا بتوانیم یک رقیب دیگر را از سر راه خود برداریم. هفته گذشته مس کرمان را بردیم که یکی از قبای ما بود. فردا هم می‌خواهیم با پیروزی به جایگاه مناسب‌تری در جدول برسیم. در بازی با تیم‌های جوان باید برنامه‌ریزی زیادتری داشته باشیم و بتوانیم از اشتباهات تیم‌های جوان بهره بهتری ببریم.

وی درباره اینکه شما خودتان در پیکان مربیگری کرده‌اید، گفت: من دو سال پیش در پیکان حضور داشتم. پیکان هم مثل ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است. هر دو باشگاه شرایط سخت‌افزاری خوبی دارند و هر دو باید در فوتبال ایران باشند و به این فوتبال کمک کنند. امیدوارم فردا بتوانیم یک رقیب مستقیم را از پیش‌رو برداریم.

وی در مورد تغییرات مداوم زمان بازی‌ها و اعلام تدریجی برنامه مسابقات لیگ گفت: فکر می‌کنم منتظر تعبیین سرمربی تیم ملی هستند تا هماهنگی‌ها صورت بگیرد و اردوها و تقویم‌ها مسابقات مشخص شود. نمی‌توان به سازمان لیگ  ایراد گرفت. باید به آنها حق داد. البته ما دوست داریم تا روز آخر لیگ برنامه‌ریزی مشخص باشد و ما هم بتوانیم برنامه‌های و اردوهایمان را براساس برنامه‌ریزی تنظیم کنیم. قطعا بلاتکلیفی به همه تیم‌ها ضربه می‌زند، اما سازمان لیگ خیلی مقصر نیست.

وی در مورد اینکه نامش به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی تیم ملی اعلام شده بود گفت: در مورد تیم ملی زیاد صحبت کردم، بهتر است بر روی بازی فردا تمرکز کنیم. در حال حاضر من حامی تیم ملی هستم و هر مربی که سکان هدایت تیم ملی را به دست بگیرد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. 

تارتار در مورد اینکه تصور می‌شد ذوب‌آهن در این فصل با شما شرایط بهتری از لحاظ جدولی داشته باشد، گفت: از اینکه سرمربی تیم بزرگی مثل ذوب‌آهن شدم افتخار می‌کنم و تصورم این بود که ذوب‌آهن سکوی پرتاب من خواهد شد و فکر می‌کردم این تیم بودجه مناسب‌تری برای مسابقات لیگ داشته باشد و ما به عنوان مدعی کسب سهمیه آسیایی باتیم‌های مدعی قهرمانی رقابت کنیم، اما هر چقدر که باشگاه ذوب‌آهن از نظر زیرساخت و سخت‌افزار بدون مشکل است، ولی بودجه محدودی دارد. از سوی دیگر هم برخی هواداران ذوب‌آهن هوادار واقعی نیستند. انتظارات از این تیم بالاست و مدام می‌گویند ذوب‌آهن نایب قهرمان آسیاست، این به بازیکنان و کادرفنی ضربه می‌زند. اکنون سؤال اینجاست باشگاه پاس که آخرین قهرمان ایران در آسیا بود اکنون کجاست؟ باید شرایط حال را درنظر گرفت. با گذشته نمی‌توان زندگی کرد. راه‌آهن و نفت تهران اکنون کجا هستند؟ در سالهای گذشته ذوب‌آهن با بودجه مناسب برای قهرمانی بسته می‌شد، اما من با این شرایط به این تیم آمدم و به عنوان یک مربی حرفه‌ای شرایط را قبول می‌کنم.

وی در مورد اینکه شاید به  خاطر این است که ذوب‌آهن با سپاهان مقایسه می‌شود گفت: دو تیم در یک شهر هستند اما اختلاف بودجه چقدر است؟ من مربی حرفه‌ای هستم و این شرایط را قبول می‌کنم، اما برخی تماشاگران تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزند. هر سال این تیم چند مربی عوض می‌کرده. نمی‌خواهم خیلی چیزها را بشکافم. بهتر است تمرکزمان روی بازی فردا باشد.

تارتار در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: بازیکن محروم نداریم و سعید باقرپسند و ابراهیم‌زاده مصدوم هستند. باقرپسند به این فصل نمی‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان