//
کدخبر: ۳۸۸۸۹۴ //

«شهباززاده» و فرصتی که از دست داد؛ خداحافظی زودرس با پیراهن آبی؟

مهاجم شماره 10 استقلال متهم ردیف اول ناکامی آبی‌ها در قائمشهر شناخته شده است.

«شهباززاده» و فرصتی که از دست داد؛ خداحافظی زودرس با پیراهن آبی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 سجاد شهباززاده را می‌توان یکی از جنجالی‌ترین خریدهای فوتبال ایران در چند سال اخیر دانست؛ مهاجمی که پیش از آمدن ریکاردو سا پینتو، به استقلال پیوست و با مدیران باشگاه به توافق رسید تا عملاً به جای سرمربی، مدیران باشگاه درباره کیفیت این بازیکن نظر فنی داده باشند و همین مسئله باعث شد تا انتقادات تندی علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال به‌میان بیاید.

آجورلو البته مدعی است که شهباززاده را به عنوان مهاجمی فرصت‌‌طلب که سابقه آقای گلی در کارنامه‌اش دارد برای استقلال خریداری کرده اما باتوجه به تعدد مهاجم در فهرست آبی‌ها، اقدام غیرحرفه‌ای مدیرعامل استقلال برای آن‌ها گران تمام شد و در شرایطی که در واپسین روزهای نقل‌وانتقالات، ریکاردو سا پینتو به‌دنبال جذب کاوه رضایی بود، تکمیل بودن فهرست استقلال باعث شد تا رضایی نتواند با آبی‌ها قرارداد ببندد.

ضعیف‌ترین پاسخ ممکن به اعتماد سرمربی پرتغالی

ریکاردو سا پینتو باوجود آنکه سجاد شهباززاده را به شکلی اجباری و از پیش تعیین‌شده در فهرست خود می‌دید، تصمیم گرفت تا با مدیران باشگاه تعامل داشته باشد و حتی به شهباززاده در 3 هفته ابتدایی فصل در ترکیب اصلی آبی‌ها میدان داد تا بلکه در زمین مسابقه، شهباززاده بتواند خود را به کادرفنی اثبات کند اما با وجود اعتماد ریکاردو سا پینتو، مهاجم شماره 10 استقلال حتی در ثبت شوت در چارچوب رقبا هم ناکام بود تا 3 هفته ابتدایی فصل جدید را بدون شوت در چارچوب حریفان به پایان ببرد.

شهباززاده بعد از نمایش‌های ضعیف در ترکیب استقلال به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شد اما با این وجود در بین گزینه‌های تعویض ریکاردو سا پینتو قرار داشت و سرمربی پرتغالی امید به آن داشت تا بتواند با حضور شهباززاده در میدان مسابقه شرایط را به سود تیمش تغییر بدهد اما برخلاف انتظار هواداران استقلال، بهترین گلزن لیگ بیستم حتی در تهدید دروازه رقبا هم ناکام بود تا با تیره‌روزی تمام در استقلال کارش را دنبال کند.

تلاش نافرجام «سا پینتو» برای احیای شماره 10

سرمربی پرتغالی استقلال نشان داده که با وجود انتقاداتی که نسبت به برخی بازیکنان مطرح می‌شود، او سعی دارد تا در تمرینات بازیکنان تیمش را به فرم ایده‌آل برساند. از جمله بازیکنانی که ریکاردو سا پینتو در طول فصل جاری توانسته آن‌ها را احیا کند و از چهره‌ای مغضوب به چهره‌ای محبوب در بین هواداران تبدیل کرده، می‌توان به آرش رضاوند و سعید مهری اشاره داشت.

رضاوند و مهری در بین هواداران استقلال مقبولیت چندانی نداشتند اما توانستند از اعتماد سا پینتو استفاده کنند و خود را در استقلال ستاره کردند. در همین راستا، سرمربی پرتغالی به‌دنبال احیای سجاد شهباززاده بود و در هفته‌های گذشته تلاش کرد تا بتواند با ارائه فرصت بیشتر به مهاجم تیمش به او اعتماد به نفس بدهد اما شهباززاده قدر فرصت ارائه شده از سوی کادرفنی را ندانست و بزرگ‌ترین فرصت‌سوزی او روز گذشته در مقابل دروازه خالی نساجی انجام شد که این اتفاق سبب آن شد تا آبی‌ها نتوانند در قائمشهر جشن پیروزی بگیرند.

هواداران استقلال بعد از فرصت‌سوزی عجیب روز گذشته سجاد شهباززاده به شدت علیه مهاجم شماره 10 تیم‌شان موضع گرفتند و واکنش جالب‌توجه ریکاردو سا پینتو بعد از موقعیتی که شهباززاده از دست داد، حکایت از آن داشت که به‌نظر می‌رسد کاسه صبر سا پینتو هم لبریز شده و احتمالاً فعلاً سجاد شهباززاده دیگر شانس بازی در ترکیب تیمش را به‌دست نخواهد آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان