//
کدخبر: ۳۸۷۵۵۱ //

مامور مهار مهدی طارمی در پرتغال

وبسایت معروف هواداری اینتر، از اینزاگی خواست تا مراقب خطری یه نام طارمی باشد.

مامور مهار مهدی طارمی در پرتغال
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از آخرین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب تیم فوتبال اینتر در استادیوم سن‌سیرو میزبان پورتو خواهد بود.

رسانه معروف اینتر نیوز با انتشار یادداشتی، از سرمربی نراتزوری خواست تا برای جدال فردا شب، مراقب خطر بزرگی به نام مهدی طارمی باشد.

در این گزارش آمده است:

مهدی طارمی خطرناک ترین بازیکن پورتو بوده و مهاجم اصلی تیم سرجیو کونسیسائو است. هدف سیمونه اینزاگی برای این دیدار روشن است: حذف برنامه‌های پورتو برای تکیه بر توانایی‌های بازیکن ایرانی. مهدی طارمی بازیکن کلیدی و باکیفیتی در پورتو تحت هدایت سرجیو کونسیسائو است. تیم پرتغالی برای عبور از سد اینتر، به مهاجم خود متکی است. سیمونه اینزاگی تنها یک وظیفه دارد: حذف توپ‌هایی که این ایرانی می‌تواند با آن بازی کند و جلوگیری از خلق موقعیت توسط حریف پرتغالی برای بازیکن اصلی خود.

طارمی همان نقشی را در پورتو دارد که ادین ژکو برای نراتزوری ایفا می‌کند. او به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند و موقعیت می‌سازد. او از یک تکنیک مهم لذت می‌برد، فیزیک بدنی این ایرانی، به او اجازه می‌دهد تا به خوبی با پشت به دروازه کار کند و در مقابل دروازه کاملا خونسرد است و به همین دلیل باید بیشترین توجه را به او داشت.

این بازیکن ایرانی به لطف توانایی و ویژگی‌های خود، به پورتو این امکان را می‌دهد که با استفاده از توپ‌های بلند، از سد پرسینگ حریف عبور کند. اینزاگی باید از این اتفاق جلوگیری کند. در دیدار با ناپولی این کار به خوبی پیش رفت. ویکتور اوسیمن توسط فرانچسکو آچربی به خوبی مهار شد و این اتفاق باید چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا تکرار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان