//
کدخبر: ۳۸۷۲۸ //

نسخه پیچی پیشکسوت پرسپولیس برای طارمی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه نظر شما برای جدایی یا باقی‌ ماندن مهدی طارمی که سودای لژیونر شدن دارد، چیست افزود: با توجه به اینکه من خودم چند سال خارج از ایران فوتبال بازی کردم باید بگویم به نظرم طارمی حداقل یکسال دیگر در پرسپولیس بماند و در آسیا روند خوب خودش را ادامه دهد و بعد از آن به دنبال رفتن به تیم‌های اروپایی باشد.

نسخه پیچی پیشکسوت پرسپولیس برای طارمی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود شافعی درباره شرایط پرسپولیس گفت: باید بگویم که این فصل پرسپولیس بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و همانند فصل گذشته مدعی اصلی قهرمانی است. با شرایطی که فراهم شده می‌توانم بگویم اگر پرسپولیس از سد الاهلی عربستان بگذرد حتی می‌تواند در آسیا کسب مقام کند. از طرفی امسال پرسپولیس مدعی قهرمانی لیگ، قهرمانی جام حذفی و سوپرجام است. به همین دلیل اعتقاد دارم که امسال سال پرفروغی برای پرسپولیس خواهد بود.

محمود شافعی درباره اینکه چقدر برای پرسپولیس و قهرمانی در آسیا شانس قائل است، اظهار داشت: زمانی که ما در پرسپولیس قهرمان آسیا شدیم یکی از نقاط قوت ما این بود که آقای پروین تیم بسیار قدرتمندی بسته بود، هرچند که مشکلاتی از نظر سخت‌افزاری داشتیم اما الان اعتقاد دارم که تفکرات برانکو در پرسپولیس جا افتاده و این تیم لیاقت قهرمانی ‌آسیا را دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه نظر شما برای جدایی یا باقی‌ ماندن مهدی طارمی که سودای لژیونر شدن دارد، چیست افزود: با توجه به اینکه من خودم چند سال خارج از ایران فوتبال بازی کردم باید بگویم به نظرم طارمی حداقل یکسال دیگر در پرسپولیس بماند و در آسیا روند خوب خودش را ادامه دهد و بعد از آن به دنبال رفتن به تیم‌های اروپایی باشد. طارمی بازیکن باکیفیت و با لیاقتی است و می‌تواند در تیم‌های درجه یک اروپایی بازی کند اما اگر قرار است به تیم‌های درجه دو برود کار درستی انجام نمی‌دهد. او شرایط سنی خیلی خوبی دارد و نباید نگران چیزی باشد.

شافعی درباره اینکه قرعه‌کشی لیگ برتر دیر برگزار می‌شود و این موضوع صدای مربیان را درآورده، تصریح کرد: به هر حال باید به باشگاه‌ها حق داد چرا که مربیان برای تدابیر تاکتیکی خود برنامه‌ریزی می‌کنند. در همه جای دنیا شرایط اینگونه است که حداقل چند هفته پیش از شروع بازی‌ها قرعه‌کشی انجام می‌شود اما اینکه در ایران یکی دو هفته قبل از شروع بازی‌ها این اتفاق می‌افتد کار درستی نیست و شما هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که این اتفاق بیفتد.

محمود شافعی درباره برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در آلمان و اینکه نظر شما درخصوص انجام چنین بازی چیست، گفت: باید از برگزار کنندگان این بازی تشکر کنم. به اعتقاد من انجام چنین کاری یک تصمیم بزرگ و شیک است. بارها شاهد هستیم که دربی‌های بزرگ در کشورهای دیگر برگزار می‌شود و اینکه دربی تهران هم در یک کشور اروپایی انجام شود یک ایده و شیوه خوب است. ایرانی‌های زیادی در المان زندگی می‌کنند و قطعا از این بازی استقبال زیادی انجام خواهد شد. مطمئنا انجام چنین کاری هم هیجان بازی را زیاد می‌کند و هم شور و نشاط زیادی بین ایرانیان مقیم اروپا به راه خواهند انداخت.

سرمربی تیم شموشک مازندران درباره حضورش در این تیم، تصریح کرد:یکی از دوستان من قصد خرید تیم لیگ دو داشت و به خاطر وجهه نام بزرگ و پرهوادار شموشک نام تیم‌مان را شموشک مازندران گذاشتیم،‌ امیدوار هستم که مسئولان استانی و شهری در این زمینه به ما کمک کنند و همکاری‌های لازم انجام شود تا بتوانیم بعد از ۱۲ سال یک نماینده خوب از شهر نوشهر در سطح فوتبال داشته باشیم. تیم شموشک نوشهر به دلیل بدهی‌ها توسط فدراسیون فوتبال منحل شد و دیگر تیمی در قالب شموشک نوشهر نمی‌توانست فعالیت کند اما ما نام تیم خودمان را شموشک مازندران گذاشتیم تا از حمایت همه مردم این استان بهره ببریم. من هم به عنوان یک مازندرانی با افتخار در خدمت این تیم هستم و امیدوارم در کارمان سربلند باشیم.

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان