//
کدخبر: ۳۸۷۱۳۶ //

گواردیولا: یک فرصت به حریف دادیم، ۲ امتیاز پرید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.

گواردیولا: یک فرصت به حریف دادیم، 2 امتیاز پرید
به گزارش فرتاک نیوز،

منچسترسیتی امشب در بازی خارج از خانه مقابل ناتینگهام فارست با تساوی 1-1 متوقف شد تا در جدال حساس صدرنشینی با آرسنال دو امتیاز باارزش از دست بدهد.

پپ گواردیولا در پایان مسابقه گفت با اینکه او و بازیکنان از این نتیجه ناراضی و ناراحت هستند ولی عملکرد سیتی در طول مسابقه نکات مثبت زیادی داشته و سیتیزن‌ها نمی‌توانند تنها به نکات منفی توجه کنند.

ما خیلی خوب بازی کردیم فقط گل نزدیم

به ناتینگهام فارست به خاطر به دست آوردن یک امتیاز تبریک می‌گویم. ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم و واقعا خوب بازی کردیم اما در این سطح تیم باید گل بزند و ما این کار را نکردیم و به همین خاطر بود که دو امتیاز از دست دادیم.

 

فقط یک فرصت به حریف دادیم و دو امتیاز از دست رفت

در باره گلی که خوردیم می‌توانستیم بهتر دفاع کنیم و با انرژی بیشتری در زمان دفاع ظاهر بشویم. اما باز هم می‌گویم نوع بازی ما خوب بود. در نیمه اول باید با اختلاف 2 یا 3 گل از حریف جلو می‌افتادیم. تنها یک شوت در چارچوب به حریف دادیم و به خاطر همین یک فرصت دو امتیاز از دست دادیم.

ناراحتیم ولی امروز روز ما نبود

ما غمگین و ناراحتیم. ولی بازی ما خیلی خیلی خوب بود. علت اینکه آن همه فرصت را از دست دادیم این بود که امروز برای پیروزی روز ما نبود. 

مقابل تیمی بازی کردیم که 9 نفره و 10 نفره دفاع می‌کرد

ما در مقابل تیمی که در محوطه خودش با 9 تا 10 بازیکن دفاع می‌کرد روند حرکتی خوبی داشتیم. انتقال‌ها را کنترل کردیم و روی ضربات ایستگاهی موقعیت خلق کردیم. گلهایی از دست دادیم که از فاصله 1 متری دروازه‌بان از دست رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان