//
کدخبر: ۳۸۷۰۱۶ //

اشتباه بزرگ یحیی گل محمدی در پرسپولیس | هواداران دیگر منتظر جام نباشند؟

تجربه نشان داده هروقت یحیی گل محمدی وارد حاشیه نشده، تیمش خوب نتیجه گرفته است

اشتباه بزرگ یحیی گل محمدی در پرسپولیس | هواداران دیگر منتظر جام نباشند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در چند بازی اخیر خود بد نتیجه گرفته و این تیم بعد از شکست خانگی مقابل هوادار وارد بحران شده است. نمایش های ضعیف تیم گل محمدی صدای هواداران این تیم را درآورده و حتی شایعه برکناری یحیی هم به گوش می رسید که مدیران پرسپولیس این موضوع را تکذیب و حمایت خود را از سرمربی تیمشان اعلام کردند. پرسپولیس در این بازی های اخیر خود نشان داد ضعف های زیادی دارد و با وجود داشتن کلی مهره نمی تواند بازی های خوبی ارائه دهد.یحیی چند وقتی است که تمرکزش را از دست داده و همین موضوع به شدت روی کار بازیکنان پرسپولیس تاثیر گذاشته است.

گل محمدی که تیم خوبی هم در اختیار دارد، دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس در چند بازی گذشته را به داوری و مسائل بیرونی ربط داده است. در اینکه پرسپولیس در چند بازی گذشته از داوری ضربه خورد، شکی نیست. با این حال یحیی بهتر از هر کسی می داند که باید با همین شرایط به همراه تیمش نتیجه بگیرد و تا وقتی سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران نیاید، باز هم شاهد اشتباهات فاحش داوری خواهیم بود. موضوع اصلی این گزارش اما به ارتباط صحبت های گل محمدی با نتیجه گرفتن تیمش دارد. تجربه نشان داده هروقت یحیی به دنبال بهانه نبود و تمرکزش را روی مسائل فنی گذاشت، پرسپولیس خوب نتیجه گرفت ولی هر موقع خودش را وارد حاشیه و مسائل غیرفوتبالی کرد، نتایج تیمش هم به شدت افت کرد و تحت الشعاع قرار گرفت.

یورگن لوکادیا ستاره این فصل پرسپولیس و بهترین گلزن این تیم بود. با این حال این بازیکن هلندی ۴۸ ساعت قبل از حساس ترین بازی فصل پرسپولیس یعنی دربی ، تیمش را ترک کرد و برای همیشه از ایران رفت. رفتن لوکادیا شوک بزرگی به پرسپولیس وارد کرد و گل محمدی هم مجبور بود تیمش را بدون مهاجم تخصصی به مصاف حریف دیرینه بفرستد. با این حال یحیی در کنفرانس خبری قبل از دربی در خصوص رفتن لوکادیا گفت: «لوکادیا تمرکز خوبی برای بازی داشت و فیلم بازی را گرفت که ببیند. او تمرکز زیادی برای دربی داشت و نمی‌دانم چرا به یک‌باره تصمیم گرفت از کشور خارج شود.

واقعا مانده‌ام اما تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که این موضوع را فراموش کنم و از بازیکنان بخواهم با جان و دل بازی کنند.اتفاقی است که رخ داده و ما باید تلاش کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.»

این صحبت های حرفه ای گل محمدی باعث شد  بازیکنانش با روحیه بالا وارد بازی شوند. هرچند دربی با نتیجه مساوی به پایان رسید، ولی تیم یحیی تا چند بازی بعد از دربی عالی کار کرد و بدون داشتن مهاجم تخصصی و در غیاب بهترین گلزن تیمش موفق شد نتایج بسیار خوبی بگیرد و حتی قهرمان نیم فصل هم شود. یحیی آن زمان متوجه شد که باید با شرایط سختی که برای تیمش پیش آمده کنار بیاید و با موجودی که دارد وارد بازی ها شود.

با این حال یحیی بعد از دیدار مقابل آلومینیوم و تساوی خانگی مقابل این تیم ، به شدت از کوره در رفت و حرف های عجیبی به زبان آورد. او گفت هواداران پرسپولیس منتظر جام نباشند و تا وقتی که او سرمربی پرسپولیس است، خبری از قهرمانی نخواهد بود. یحیی در ادامه صحبت های تند و عجیبش مدعی شد تیمش نمی تواند به قهرمانی برسد و داوری ها علیه تیمش مشکوک است.

فقط کافیست این صحبت های گل محمدی را با حرف های خودش قبل از دربی مقایسه کنیم. آنوقت متوجه خواهیم شد که یحیی برخلاف دفعه قبل کلید موفقیت را گم کرد و با دست های خودش پرسپولیس را به حاشیه برد. حرف های عجولانه و از روی عصبانیت یحیی به شدت روی تیمش و بازیکنانش تاثیر گذاشته و نتیجه اش را با عملکرد بسیار ضعیف ستاره های تیمش در بازی خانگی مقابل هوادار هم دید. پرسپولیس ضعف های فنی زیادی دارد ولی گل محمدی در ابتدا باید وضعیت روحی تیمش را درست کند و انگیزه را به شاگردانش برگرداند. اتفاقی که می تواند پرسپولیس را به جاده پیروزی برگرداند و به قهرمانی امیدوار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان