//
کدخبر: ۲۴۲۷۲۰ //

ناکامی بزرگ سوپرمن کالدرون در تیم یحیی

ستاره پرسپولیس در نیم فصل نخست همچنان روندی ناامید کننده دارد.

ناکامی بزرگ سوپرمن کالدرون در تیم یحیی
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون شک باید ترابی را بهترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل نخست دانست و حتی بعضی براین باور هستند که او بهترین بازیکن لیگ هم بود.

ترابی با کالدرون روزهای درخشانی را تجربه کرد و در بسیاری از بازی های چه با گل زدن و چه با پاس گل ناجی تیمش لقب گرفت و هم عنوان بهترین گلزن پرسپولیس را یدک کشید و هم بهترین پاسور.

بازی های درخشانی ترابی در نیم فصل نخست باعث شد تا سرخ پوشان عنوان قهرمانی را به دست آورند و با خیال راحت به تعطیلات بروند اما عوض شدن مربی اصلا به سود این بازیکن نبوده و سوپرمن سرخ پوشان در نیم فصل دوم افت محسوسی داشته است.

پرسپولیس فصل دوم را هم خوب آغاز کرده است و در سه دیدار با یحیی گل محمدی توانسته ۷ امتیاز به دست آورد اما ترابی در این ۷ امتیاز هیچ سهمی نداشته است تا جایکه نه گلی به ثمر رسانده است و نه پاس گلی داده است.

هافبک تهاجمی ملی پوش سرخ پوشان با افت محسوسی در نیم فصل دوم مواجه شده است تا جایکه کاملا در میدان سردرگم نشان می دهد و نه خبری از گلی ها زیبای او است و نه حرکت های انفجاری و ویرانگر او را در میدان می بینیم.

ترابی در نیم فصل نخست انگیزه لازم برای درخشش را داشت اما الان با بهتر شدن پرسپولیس به نظر می رسد که او انگیزه سوپرمنی را از دست داده است و حداقل در این سه بازی یک بازیکن معمولی نشان داده است.

کالدرون در نیم فصل نخست دلیل بازی های درخشان ترابی را به خودش نشان داد و به نظر می رسد که حق با مربی آرژانتینی بود چرا که ترابی با برانکو هم بازیکنی معمولی نشان می دهد و الان هم با یحیی چنین شرایطی را دارد.

سرمربی جدید پرسپولیس باید انگیزه لازم را برای درخشش به ترابی بدهد تا این بازیکن در دیدارهای بزرگ عملکرد بهتری از خود نشان دهد. انتظارات از این بازیکن بسیار بالای است و باید دید که آیا در آسیا می تواند اعتماد به نفس دوباره را به دست آورد یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان