//
کدخبر: ۳۸۶۹۱۴ //

همسر رونالدو: او بهترین است اما آشپزی نمی‌کند!

جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تنها کاری که او هرگز در خانه انجام نمی‌دهد پرده برداشت.

همسر رونالدو: او بهترین است اما آشپزی نمی‌کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

رونالدو ماه گذشته تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان دهد و به باشگاه النصر عربستان منتقل شد تا حضور در فوتبال خاورمیانه را هم تجربه کرده باشد. 
این ستاره پرتغالی و رودریگز از سال 2016 تا به حال در کنار هم هستند و تجربیات زیادی را با هم به دست آوردند. آنها ابتدا در زمان حضور این بازیکن در رئال مادرید در اسپانیا حضور داشتند. سپس با انتقال او به یوونتوس به ایتالیا نقل مکان کردند. بعد از آن به منچستر رفتند و حالا هم در ریاض زندگی می‌کنند. 
رودریگز در مصاحبه جدیدی که انجام داده مدعی شده که رونالدو یک پدر فوق العاده و بهترین شوهر ممکن است اما یک کار هست که هرگز حاضر نیست آن را در خانه انجام دهد. 

1791799


او در این باره به اسپورت ویک گفت:« کریستیانو پدری فوق العاده برای تمام بچه‌ها است. او همچنین بهترین شوهری است که می‌توانستم در رویاهایم ببینم. اما واقعیت این است که او هرگز در خانه آشپزی نمی‌کند. پس از این که تمام صبح به تمرین مشغول است دوست دارد بشقاب غذای گرم و خوشمزه‌ای روی میز برایش آماده باشد. ما آشپز داریم اما من هم گاهی آشپزی می‌کنم.»
اخیرا تصاویری از این زوج در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در حال تفریح در شهر ریاض هستند و به نظر می‌رسد که مشکلی با زندگی در عربستان ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان