//
کدخبر: ۳۸۴۱۸۳ //

پاسخ منفی هافبک رئال به پیشنهادها: می‌خواهم بمانم

دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، هنوز با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده و اولویتش ادامه حضور در این تیم است.

پاسخ منفی هافبک رئال به پیشنهادها: می‌خواهم بمانم
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد سبایوس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز قرارداد جدیدی بین این دو طرف به امضا نرسیده است. 
قوانین یوفا به این بازیکن اجازه می‌دهد که در فاصله شش ماه تا پایان قراردادش با رئال مادرید، امکان مذاکره با سایر باشگاه‌های اروپایی خارج از لالیگا را داشته باشد و حتی پیش قراردادی هم با آنها امضا کند. 
با این حال روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که تمام باشگاه‌هایی که مشتاق جذب این بازیکن بوده و قصد داشتند مذاکراتی را با او آغاز کنند با پاسخ منفی از سوی او روبرو شده‌اند. 
گفته می‌شود که در این بین یک باشگاه خوب لیگ برتری نیز قرار داشته اما سبایوس در واکنش به تمامی این پیشنهادها تنها یک پاسخ به آنها ارائه کرده است:« من در بهترین باشگاه دنیا هستم و می‌خواهم به حضورم در این باشگاه ادامه دهم.»
این در حالی است که مدیران رئال مادرید نیز پیش از این تصمیمی برای تمدید قرارداد با این هافبک نداشتند اما حالا ظاهرا نظر آنها نیز فرق کرده و در حال بررسی شرایط امضای قرارداد جدید با او هستند.
به نظر می‌رسد که عملکرد خوب این بازیکن در چند هفته اخیر و تاثیرگذاری مثبتی که پس از ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی داشته باعث شده که نظر مدیران رئال هم تغییر کند و حالا شانس ادامه حضور سبایوس در سانتیاگو برنابئو بیشتر از هر زمان دیگری است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان