//
کدخبر: ۳۸۴۰۷۵ //

معضل در خط دفاعی رئال: مصدومیت آلابا عود کرد

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، که به نظر می‌رسید مصدومیت را پشت سر گذاشته دوباره مصدوم شده و فعلا قادر به بازی برای بلانکوس نیست.

معضل در خط دفاعی رئال: مصدومیت آلابا عود کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

داوید آلابا از ابتدای سال جدید میلادی به دلیل مصدومیت عضلانی قادر به همراهی تیمش رئال مادرید نبود. این ستاره اتریشی از اوایل هفته گذشته به تمرینات رئال بازگشت اما عدم حضورش در فهرست بازیکنان رئال برای بازی دیشب مقابل اتلتیکو نشان می‌داد آلابا هنوز برای ورود به میدان آماده نیست.

رسانه‌های اسپانیایی امروز اعلام کردند با اینکه رئال آماده بود به زودی آلابا را دوباره در ترکیب ببیند ولی او در روزهای گذشته بار دیگر شرایط بدتری پیدا کرده و زمان بازگشتش به میادین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

1794762

آنچلوتی در بازی دیشب به جای آلابا از فرلان مندی استفاده کرد. این در حالی بود که بسیاری از ناظرات بعد از بازگشت ستاره اتریشی به تمرین‌ها انتظار داشتند او را در مقابل اتلتیکو در زمین ببینند. تعداد بازی‌هایی که آلابا تا کنون از دست داده به پنج بازی رسیده است. این آمار از زمان پیوستن مدافع اتریشی به رئال برای او سابقه نداشته است.

درحالیکه رئال باید در آینده نزدیک در جام باشگاه‌های جهان به میدان برود و دیدار مهم این تیم مقابل لیورپول در چمپیونزلیگ هم به زودی از راه می‌رسد عود کردن مصدومیت آلابا برای آنچلوتی خبر خوبی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان