//
کدخبر: ۳۸۲۸۰۲ //

همسر آقای فوتبالیست روزی ۵۰ میلیون خرج زیبایی صورتش می‌کند+ عکس

ویکتوریا بکهام به عنوان یکی از افراد مشهوری که در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد خود در زمینه مدلینگ نیز بطور وسیع کار می‌کند.

همسر آقای فوتبالیست روزی 50 میلیون خرج زیبایی صورتش می‌کند+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام ستاره دنیای فوتبال هزینه نسبتا زیادی را برای برنامه مراقبت از زیبایی و جوانی پوست خود بطور روزانه صرف می‌کند.

ویکتوریا دراین مورد گفت :زمانی که جوانتر بودم پوست خوبی نداشتم و این یکی از مواردی بود که مرا اذیت می داد برای همین تصمیم گرفتم برنامه منظم و باکیفتی برای مراقبت از پوستم شروع کنم ؛ حالا روزانه 648 پوند صرف اینکار میکنم و برای پوست صورت و بدنم از برترین لوسین ها و محصولات بهداشتی استفاده میکنم ؛

علاوه بر این ها هزینه ای برای مصرف مواد خوراکی ضد پیری پوست و تقویت کلاژن سازی می‌کنم که همگان باهم در جمع بیش از 1000 پوند (بیش از 50 میلیون تومان) است ولی خوشبختانه به واسطه موقعیت شغلی ام این هزینه برای من سنگین نیست.او قبلا در مورد رژیم سلامت و زیبایی اش گفتگو ای انجام داده و گفت که پزشکش به او توصیه میکند که هرروز ماهی سالمون بخورد! ویکتوریا حیرت زده میشود و می پرسد هرروز؟ پزشکش به او می‌گوید بله هرروز صبحانه، ناهار و شام

علاوه بر این رژیم خوراکی مفید ویکتوریا برنامه مراقبت از پوست خیلی جدی دارد که آنرا دنبال می‌کند:استفاده مداوم از ضد آفتاب، نوشیدن آب زیاد، استفاده از پاک کننده های ملایم، تونر، مرطوب کننده و خوردن ویتامین.

442118_183

images

victoria

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان