//
کدخبر: ۳۸۲۴۲۶ //

«بازی‌عوض‌کن‌»های لیگ برتر فوتبال را بشناسید

دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بیشترین گل منجر به پیروزی را برای تیم‌هایشان به ثمر رسانده‌اند.


«بازی‌عوض‌کن‌»های لیگ برتر فوتبال را بشناسید
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه‌ها و هواداران فوتبال به دنبال بازیکنانی هستند که بتوانند در بزنگاه‌ها تیمشان را نجات دهند. این کار می‌تواند یا با ممانعت از گل‌زنی حریف باشد یا با زدن گل پیروزی در دیداری که گره خورده است. در لیگ برتر ایران هم چنین بازیکنانی پیدا می‌شوند اما باتوجه به این که گل زیادی در این لیگ رد و بدل نمی‌شود، تعدادشان از انگشتان یک دست تجاوز نمی‌کند.

در بین چنین بازیکنانی، بیشتر آن‌هایی که گل‌های حساس به ثمر می‌رسانند به چشم می‌آیند. به همین بهانه می‌خواهیم در این گزارش به بررسی آمار گلزنی بازیکنان و این که چه تعداد گل منجر به پیروزی داشته‌اند، بپردازیم. منظور از گل منجر به پیروزی، گلی است که تفاوت را ایجاد کرده، به این معنا که اگر بازیکنی گل نخست تیمش را زده باشد و تیمش هم در پایان ۳ بر یک پیروز شده باشد، این گل پیروزی بخش به حساب نیامده چرا که دو گل بعدی تفاوت را ایجاد کرده و منجر به پیروزی شده است.

98

 

آمار یورگن لوکادیا در همین اعداد و ارقام متوقف شده اما کوین یامگا عملکرد جالبی داشته و هر وقت برای استقلال موفق به گل‌زنی شده، آبی‌ها برده‌اند. آمار یامگا جایی حائز اهمیت می‌شود که در فصل گذشته بهترین آمار مربوط به گادوین منشا بوده که فقط ۶ گل پیروزی بخش برای مس رفسنجان به ثمر رسانده بود. در نتیجه یامگا این فرصت را دارد که از آمار فصل گذشته منشا عبور کند.

 

99

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان