//
کدخبر: ۳۸۱۸۳۱ //
رئیس کمیته اخلاق فدارسیون: لوگرائه بهتر است استعفا دهد

فاجعه در فرانسه: اتهام اخلاقی به دشمن زیدان

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فرانسه از رئیس این فدراسیون خواست تا با توجه به رسوایی اخلاقی اخیر، استعفا دهد.

فاجعه در فرانسه: اتهام اخلاقی به دشمن زیدان
به گزارش فرتاک نیوز،

نوئل لوگرائه تنها چند روز بعد از اظهارات جنجالی در مورد زین‌الدین زیدان با یک حاشیه بزرگ دیگر مواجه شده که ادامه کار او را به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تحت الشعاع قرار داده است.

او بعد از تمدید قرارداد دشان در مورد تماس با زیدان برای این پست گفته بود با این مربی صحبتی نکرده و اگر زیدان تماسی هم می گرفت، جوابش را نمی داد! لوگرائه در بخش دیگری از صحبت های خود با تمسخر خواستار برپایی کمپینی برای پیدا کردن تیم بعدی زیزو شد. همین اظهارات کافی بود تا بسیاری از رسانه‌ها و ستاره‌های فرانسوی رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را مورد انتقاد شدید قرار دهند.

حالا درست بعد از گذشت چند روز از این اتفاقات، موضوع دیگری مطرح شده که می‌تواند به پایان کار پیش از موعد لوگرائه بیانجامد. او به نقض قوانین اخلاقی و آزار جنسی از جمله ارسال پیامک‌های نامناسب به یک همکار زن در فدراسیون فوتبال فرانسه متهم شده است.

1790212

با وجود این که موضوع فوق به‌تازگی رسانه‌ای شده اما کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فرانسه از ماه‌ها پیش تحقیقات خود را شروع کرده بود و حالا با توجه به شرایط ایجادشده و با وجود انکار لوگرائه این کمیته از رئیس فدراسیون خواسته تا از سمت خود استعفا دهد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فرانسه در این خصوص به اکیپ گفت: "براساس اتفاقات اخیر به‌نظر می‌رسد که لوگرائه بخشی از اعتبار خود را از دست داده است. او خسته به‌نظر می‌رسد و نیاز به استراحت دارد. واضح است که ما نمی‌خواهیم موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع دهیم اما فقط می‌توانیم از او بخواهیم که برای صلاح فوتبال فرانسه، استعفا دهد."

کاستیرا، وزیر ورزش فرانسه اخیراً در انتقاد از لوگرائه اعلام کرده بود که او برخی از حد و مرزها را رد کرده است. امباپه از چهره‌های سرشناس دیگری بود که مستقیماً به انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه پرداخت و حالا به‌نظر می‌رسد با توجه به تداخل این دو مورد جنجالی با یکدیگر، زمان پایان کار این مدیر 81 ساله فرا رسیده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان