//
کدخبر: ۳۸۰۷۶۲ //

تصمیم مهم فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی فاش شد!/ روز سرنوشت‌ساز فوتبال ایران رسید

نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردا برگزار می‌شود و احتمالاً تکلیف کارلوس کی‌روش هم مشخص خواهد شد.

تصمیم مهم فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی فاش شد!/ روز سرنوشت‌ساز فوتبال ایران رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

دستورالعمل این جلسه از سوی دبیر کل به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است که در هیچ یک از ۵ مورد به انتخاب سرمربی تیم ملی اشاره نشده است.

البته در گذشته هم این چنین بوده. به طور مثال زمانی که عزیزی خادم، رئیس وقت فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته بود، ناظم الشریعه را برکنار و وحید شمسایی را جایگزین کند، این موضوع را به اعضای هیئت رئیسه ابلاغ نکرده بود. بطوریکه روز پیش از برگزاری نشست وقتی از احسان اصولی در این مورد سوال پرسیده شد، رئیس کمیته فوتسال از این تغییر و تحول ابراز بی اطلاعی کرد. بر همین اساس هیچ بعید نیست در نشست فردا سرمربی تیم ملی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد و در مورد ان تصمیم گیری شود.

چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

با داخلی‌ها مذاکره ای صورت نگرفته است و با خارجی‌ها جز کی‌روش مذاکره ای نشده است. مربی ای که علاوه بر فدراسیون فوتبال، وزرت ورزش و جوانان هم از او راضی است و توصیه به تمدید قرارداد کرده است و فدراسیون فوتبال هم مایل است این قرارداد تمدید شود. نکته مهم اینکه کارلوس کی‌روش مبلغ دستمزد خود را در تیم ملی فوتبال ایران کاهش داده است. او در ماه‌های پیش از آغاز جام جهانی حاضر شد با ۵۰ هزار دلار حقوق ماهانه سرمربی تیم ملی شود و قرارداد او با ۶۰۰ هزار دلار می‌تواند برای جام ملت‌ها تمدید شود.

خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است؛ در حاشیه نشست فردا مهدی تاج در مورد تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش نظر اعضای هیئت رئیسه را خواهد پرسید و در صورت که اعضا با این تصمیم موافقت کنند، فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش مذاکره خواهد کرد. دسا سرمربی کارلوس کی‌روش هم پیش تر گفته بود در ژانویه با فدراسیون فوتبال ایران مذاکره خواهیم کرد.

جالب اینکه در روزهای اخیر رسانه‌های قطر از انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی خبر داده بودند اما این اتفاق در عمل تا اکنون رخ نداده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۷۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان