//
کدخبر: ۳۸۰۴۶۱ //

گل‌محمدی: بیرانوند ما را در بازی نگه داشت/ کسب سه امتیاز به اندازه ۶ امتیاز برای ما ارزش داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان شخصیت قهرمانی خود را نشان داده است.


 گل‌محمدی: بیرانوند ما را در بازی نگه داشت/ کسب سه امتیاز به اندازه ۶ امتیاز برای ما ارزش داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران دو بر صفر برابر گل‌گهر سیرجان به برتری رسید. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: خوشحال هستیم در شهر سیرجان حضور داریم. بازی خوبی بود و نتیجه خوبی گرفتیم. در شروع کار تیم گل‌گهر بهتر کار کرد و فرصت‌هایی داشت و این فرصت‌ها مهار شد. از بیرانوند تشکر می‌کنم که با مهارهای خود ما را در بازی نگه داشت. هرچه از بازی گذشت، کار تیمی ما بهتر می‌شد و توانستیم بیشتر پاس بدهیم و فرصت‌های خوبی داشتیم. در نیمه دوم ذهنیت برنده داشتیم و شخصیت خوب پرسپولیس را نشان دادیم و به گل رسیدیم. این ذهیت خوب و مثبت به تیم ما کمک کرد. کسب سه امتیاز به اندازه ۶ امتیاز برای ما ارزش داشت. گل‌گهر تیم خوبی است و به آقای قلعه‌نویی برای ساختن این تیم تشکر می‌کنم. از همه مربیان از جمله آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند.

وی افزود: روی صحنه پنالتی برخورد صورت گرفت اما تیم ما در مجموع به تیم داوری احترام گذاشت.

او همچنین گفت: ما در شروع بازی سردرگم بودیم و استرس و فشار بازی زیاد بود و شروع خوبی نداشتیم و همین باعث شد تیم حریف به پنالتی برسد. رفته رفته اعتماد به نفس پیدا کردیم و عملکرد بهتری داشتیم. ما تیم خوبی داریم که به دنبال قهرمانی هستیم. بازیکنان از نظر بدنی شرایط خوبی داشتند و دوندگی تیم ما بسیار خوب بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند قطعا باید کیفیت خوبی داشته باشد. بازیکنان جوان ما نشان دادند لیاقت حضور در پرسپولیس را دارند. آنها باید بیشتر کار کنند تا باز هم بهتر بشوند.

وی ادامه داد: هر زمانی با گل‌گهر  بازی داشتیم، مثل این است که با استقلال بازی داریم چون تیم بسیار خوبی هستند و کارمان سخت بود. امروز هم می‌توانستند به گل برسند. با این حال دو گل زدیم که کار سختی بود. صحنه پنالتی نقطه عطف بازی بود که بیرانوند پنالتی را مهار کرد.

وی درباره وضعیت سیامک نعمتی و مهدی عبدی هم گفت: درباره بازیکنان از الان نمی‌توان تصمیم گرفت. هم نعمتی و عبدی از بازیکنان خوب ما هستند و خیلی به ما کمک کرده‌اند. همه بازیکنانی که در پرسپولیس هستند به تیم کمک می‌کنند. دانیال اسماعیلی‌فر هم مصدومیت جدی دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد.

گل‌محمدی درباره وضعیت سعید صادقی هم گفت: سعید صادقی بازیکن من بوده و شناختی خوبی از او دارم. در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم بهتر کار کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان