//
کدخبر: ۳۸۰۳۹۴ //

نگاهی به ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان

پرسپولیس بعد از وقفه لیگ برتر همچنان با چالش مهاجم گلزن روبروست و این موضوع صدرنشینی سرخ‌پوشان را تحت شعاع قرار داده است.

نگاهی به ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز مهمان گل‌گهر سیرجان است. سرخ‌پوشان بعد از وقفه لیگ برتر نتوانستند برنده از میدان خارج شوند. مشکل مهاجم به چالش این روزهای صدرنشین لیگ برتر تبدیل شده است.

از طرف دیگر گل‌گهر با وجود یک بازی عقب افتاده می‌تواند شانس خود را برای صدرنشینی امتحان کند و از این حیث رقیب ساده‌ای برای پرسپولیس نیست. با این اوصاف شرایط بازیکنان هر خط پرسپولیس را بررسی کنیم:

دروازه‌بان:

علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی در دربی نداشت و اما در بازی پیکان با استفاده از تجربه‌اش موقعیت خوب خودروسازان را مهار کرد تا در همچنان بر پاشنه قبلی بچرخد. به نظر می‌رسد امروز دروازه وی با خطرات بیشتری روبرو شود و نسبت به بازی پیکان خط دفاع و گلر پرسپولیس بیشتر تحت فشار باشند.

خط دفاع:

در قلب دفاع گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی همچنان گزینه‌های اصلی روی میز یحیی هستند. در دفاع راست دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری در سمت چپ دفاع به کار خود ادامه می‌دهد . دفاع چپ مورد تردید کادرفنی پرسپولیس بود که این بار امیری با تجربه در این سمت قرار گرفته تا برای کنترل بال‌های کناری رقیب موثر عمل کند.

خط میانی:

با توجه به انتخاب ترکیب هفته‌های اخیر به نظر می‌رسد یحیی از زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا در خط هافبک استفاده می‌کند. همچنین سیامک نعمتی و مهدی ترابی در به عنوان بازیکنان کناری در ترکیب قرار می‌گیرند. از میان سروش رفیعی و سعید صادقی، دومی هم به عنوان هافبک هجومی به میدان می‌رود.

اگر چه در بازی‌های قبلی سروش رفیعی به دیگر نفرات ترجیح داده می‌شد اما یحیی برای این مسابقه در خط میانی هم تغییراتی دارد. 

خط حمله:

با وجود اینکه مهدی عبدی و حامد پاکدل به عنوان ۲ مهاجم تخصصی در ترکیب پرسپولیس حضور دارند، اما ترجیح گل محمدی استفاده از عالیشاه در ترکیب اصلی است که می‌تواند با سرعت خود مهاجمان حریف را وادار به خطا یا دریافت ضربه ایستگاهی کند. ضمن آنکه می‌تواند به سمت چپ و راست هم برای طرح ریزی گل کمک کند. در واقع فضا را برای گلزنی هافبک‌ هجومی یا دیگر بازیکنان میانی تیم فراهم کند.

با این اوصاف ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، سعید صادقی، مهدی ترابی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان