//
کدخبر: ۳۸۰۲۱۶ //

پاسخ تمسخر آمیز پل پوگبا به هواداران خشمگین یوونتوس

پل پوگبا، ستاره یوونتوس، نسبت به انتقادات مطرح شده علیه خودش واکنش نشان داد.

پاسخ تمسخر آمیز پل پوگبا به هواداران خشمگین یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

پوگبا از زمان جدایی از منچستریونایتد و بازگشتش به یوونتوس در تابستان امسال نتوانسته در ترکیب این تیم به میدان برود. 
مصدومیت طولانی این بازیکن باعث شد که او حضور در جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی فرانسه را هم از دست بدهد و حالا به نظر می‌رسد که صبر هواداران یوونتوس نیز به پایان رسیده است. 
آنها امیدوار بودند که این هافبک فرانسوی مانند دوره قبلی حضورش در تورین در فاصله سال‌های 2012 تا 2016 به ستاره این تیم تبدیل شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده و اختلاف 10 امتیازی یووه با صدر جدول سری A نیز آنها را بیش از پیش ناراحت کرده است. 

1785667


در حالی که بسیاری انتظار داشتند پوگبا در این مدت مشغول تمرین سخت برای بازگشت هرچه قدرتمندتر به میادین باشد اما انتشار تصاویری از او با لباس و عینک اسکی در کوهستانی پر برف به شدت باعث ناراحتی هواداران یووه شد. 
آنها این ناراحتی را در قسمت نظرات عکس او در اینستاگرام ابراز کردند و به او توصیه کردند که دست از تفریح بردارد و به سختی تمرین کند تا بتواند زودتر برای این تیم به میدان برود. 
حالا پوگبا با انتشار ویدئویی از خودش در صفحه اینستاگرامش در حالی که تنها روی برف‌ها ایستاده است و ادای اسکی کردن را درمی‌آورد هواداران عصبانی یووه را به سخره گرفت و نوشت:« من در حال اسکی کردن! برای کسانی که سوال برای‌شان ایجاد شده بود!»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان