//
کدخبر: ۳۵۹۱۵۷ //

چرا PSG از تلاش برای جذب پل پوگبا دست کشید؟

پل پوگبا دیروز رسما به یوونتوس پیوست. اما چرا پاری سن ژرمن که در اوایل تابستان رقیب جدی یووه برای جذب پوگبا بود از این رقابت کنار کشید؟

چرا PSG از تلاش برای جذب پل پوگبا دست کشید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پل پوگبا، ستاره فرانسوی، دیروز رسما با باشگاه یوونتوس قراردادی چهارساله امضا کرد و به این تیم پیوست. اما در اوایل تابستان انتقال او به یووه قطعی نبود چرا که باشگاه ایتالیایی برای جذب پوگبا با رقیب قدرتمندی مثل PSG روبه‌رو بود.

شبکه ESPN در گزارشی به این سوال پاسخ می‌دهد که علت کنار کشیدن ناگهانی پاریسی‌ها از رقابت برای جذب پوگبا، خانه‌تکانی در مدیریت ورزشی باشگاه فرانسوی و کنار رفتن لئوناردو از پست مدیریت ورزشی بود.

لئوناردو زمانی که پست مدیریت ورزشی PSG را به عهده داشت پل پوگبا را مورد ارزیابی قرار داده و تصمیم گرفته بود او را به پاریس منتقل کند. پوگبا در آن زمان بازیکن یونایتد بود و ممکن بود با تمدید قراردادش در این تیم ماندگار شود.

زمانی که پوگبا تصمیم خود را گرفت و اعلام کرد قصد جدایی از یونایتد را دارد او تنها با دو گزینه مواجه بود. پاری سن ژرمن یا یوونتوس. با اینکه پوگبا سابقه درخشانی در یوونتوس داشت ولی در آن روزها، انتقال او به یووه به هیچ وجه قطعی نبود. چرا که لئوناردو با تمام قدرت مالی باشگاه PSG در صدد جذب ستاره فرانسوی بود.

اما زمانی که لئوناردو از سمت خود اخراج شد پوگبا تنها با یک گزینه مواجه بود؛ یوونتوس. با اینکه پوگبا در مصاحبه اخیر خود مدعی است که یوونتوس را با قلبش انتخاب کرده اما از گزارش ESPN چنین برمی‌آید که او در واقع به جز یوونتوس گزینه دیگری نداشته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان