//
کدخبر: ۳۵۷۹۵۸ //

انتقال جنجالی در انتظار ستاره یوونتوس

آدریان رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس، که شایعاتی درباره انتقالش به لیورپول مطرح بود به بازگشت به باشگاه سابقش PSG نزدیک شده است.

انتقال جنجالی در انتظار ستاره یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

 نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد آدریان رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس، به انتقال به باشگاه PSG نزدیک شده و به‌زودی راهی پاریس خواهد شد. از قرارداد رابیو با یوونتوس یک سال باقی مانده و این رسانه ایتالیایی می‌گوید مادر رابیو که ایجنت او هم هست مذاکرات با باشگاه پاری‌سن ژرمن را آغاز کرده و مذاکرات به مراحل نهایی رسیده است.

آدریان رابیو، ملی‌‌پوش فرانسوی، در سال 2018 با سر و صدای زیاد با باشگاه سابقش PSG دچار تنش شد و در نهایت تصمیم گرفت از تمدید قرارداد سر باز زده و راهی یوونتوس شود. به همین دلیل است که بازگشت او به پاریس انتقالی جنجالی خواهد بود.

کوریره دلو اسپورت می‌گوید رابیو از چند هفته پیش نشانه‌هایی بروز داده که از قصد او برای صلح کردن با باشگاه PSG و هوادارانش پرده برداشت. این رسانه ایتالیایی می‌گوید مادر آدریان، ورونیک رابیو، که مدیریت برنامه‌های پسرش را به‌عهده دارد بعد از جدایی لئوناردو، مدیر ورزشی سابق PSG، تلاش‌های خود را برای بهبود روابط با تیم جدید مدیریت باشگاه پاریسی آغاز کرده و در این راه موفق بوده است.

 
بر اساس این گزارش، لوئیس کامپوس، که این روزها نقش مدیر ورزشی PSG را ایفا می‌کند و کریستوف گالتیه، سرمربی احتمالی فصل بعد این تیم، مشکلی با بازگشت رابیو به پاریس نخواهند داشت. گالتیه از جذب یک ملی‌‌پوش فرانسوی به تیمش حمایت می‌کند و مدیریت باشگاه هم ناراحتی گذشته را فراموش کرده و به بازگشت رابیو که دست‌پرورده این باشگاه است روی خوش نشان داده‌اند.

مارکو رابیو با مارکو وراتی رابطه نزدیکی دارد و در صورت بازگشت او به پاریس، این دو می‌توانند زوج مقتدری در خط میانی PSG به‌وجود بیاورند. با این‌حال PSG برای جذب رابیو باید با یوونتوس به توافق برسد. برخی رسانه‌ها گزارش دادند که پاری‌سن ژرمن ممکن است در ازای آدریان رابیو، لئاندرو پاردس را به یوونتوس پیشنهاد بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان