//
کدخبر: ۳۷۹۹۹۰ //

پرسپولیس یورگن لوکادیا را محروم می کند

آنچه اما بر شایعات مبنی بر احتمال پیوستن او به تیم هلندی توئنته قوت بخشید وبسایت مرتبط با این باشگاه بود!

پرسپولیس یورگن لوکادیا را محروم می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

یک منبع موثق و شاغل در باشگاه پرسپولیس مدعی شد در صورت پیوستن یورگن لوکادیا به باشگاه های هلندی محروم خواهد شد.

این مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: «ما هم شنیدیم باشگاه توئنته هلند مذاکراتی با یورگن لوکادیا داشته است اما اگر این اتفاق در عمل بیفتد هر دو با محرومیت و جریمه سنگینی روبرو خواهند شد. یورگن لوکادیا تا پایان فصل جاری لیگ برتر ایران با پرسپولیس قرارداد دارد و بدون اجازه باشگاه نمی تواند با باشگاهی دیگر قرارداد رسمی ببندد.»

به تازگی در خبرها داشتیم مقصد بعدی یورگن لوکادیا تیم توئنته هلند است. یورگن لوکادیا در ابتدای لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوست و در این مدت دستمزد خود را از باشگاه سرخپوش پایتخت گرفت و سه بار هم به مرخصی رفت و به کشور بازگشت اما به نظر می‌رسد بلیت آخرین سفر او، همانطور که یحیی و درویش هم انتظار دارند، یک طرفه باشد.

یورگن لوکادیا دو روز مانده به شهرآورد پایتخت اعلام کرد که به دلایل شخصی و برای محافظت از فرزندانش قصد دارد ایران را ترک کند و یک روز بعد از این موضوع تصمیم خود را عملی کرد و با حضور در فرودگاه امام خمینی، از راه استانبول خود را به هلند رساند.

لوکادیا اگرچه اعلام کرد بعد از ۴۸ ساعت به ایران بازخواهد گشت اما در این مدت هیچ بلیتی برایش تهیه نشد و حالا با گذشت از این زمان اعلام شده، همه چیز درباره او به سمت دیگری پیش می‌رود.

آنچه اما بر شایعات مبنی بر احتمال پیوستن او به تیم هلندی توئنته قوت بخشید وبسایت مرتبط با این باشگاه بود!

وبسایت TwenteInSite هلند که اخبار حوزه تیم توئنته را پوشش می‌دهد در گزارشی مدعی شده که لوکادیا هرگز به ایران بازنخواهد گشت. در ادامه این گزارش از احتمال انتقال او به باشگاه توئنته نیز خبری دیده می‌شود: «لوکادیا با یان رانس غریبه نیست و در سینسیناتی با او کار کرد اما تنها ۱۴ روز بعد از ورود لوکادیا به این تیم آمریکایی، سرمربی اخراج شد.»

بخش دیگر گزارش به عملکرد خوب یورگن لوکادیا در ایران و ثبت ۶ گل در ۹ بازی اشاره دارد. که او را تبدیل به آقای گل لیگ برتر ایران کرد. در یک نظرسنجی از میان هواداران توئنته نیز ۸۲.۷٪ از شرکت‌کنندگان لوکادیا را به عنوان خرید مناسب برای باشگاه توئنته معرفی کرده‌اند.

حالا دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند در صورت عقد قرارداد رسمی توئنته با یورگن لوکادیا هر دو محروم و جریمه خواهند شد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان