//
کدخبر: ۳۷۸۲۵۹ //

داور دربی استقلال - پرسپولیس کیست ؟ صدای پای علیرضا فغانی می آید

درحالی که همه منتظر پیوستن پیمان بابایی به پرسپولیس بودند، این بازیکن سر از استقلال درآورد.

داور دربی استقلال - پرسپولیس کیست ؟ صدای پای علیرضا فغانی می آید
به گزارش فرتاک نیوز،

از وقتی یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته، چند بار این باشگاه برای جذب پیمان بابایی مهاجم فعلی استقلال اقدام کرد ولی موفق به جذب این بازیکن نشد.

یحیی در نیم‌فصل سال قبل تلاش زیادی کرد تا بابایی را به پرسپولیس بیاورد ولی با مخالفت مدیران تراکتور و مالک این باشگاه زنوزی مواجه شد. مالک تراکتور که اصلا ارتباط خوبی با پرسپولیس و هواداران این تیم ندارد، اعلام کرد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست ستاره تیمش را در نقل و انتقالات نیم‌فصل به پرسپولیس بدهد. همین موضوع باعث شد تا آمدن بابایی به پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل منتفی شود.

بابایی که خودش دوست داشت پرسپولیسی شود، چند بار با مدیران تراکتور جلسه گذاشت ولی نتوانست رضایتنامه‌اش را از این باشگاه بگیرد. قرارداد بابایی با تراکتور در پایان لیگ بیست‌ویکم به اتمام رسید و خیلی‌ها فکر می‌کردند حالا که هم پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد و هم بابایی می‌تواند از تراکتور جدا شود، این بازیکن اولین خرید قرمزهای پایتخت خواهد بود. در تابستان امسال هم بحث پرسپولیسی شدن پیمان به گوش رسید و حتی شایعه شده بود که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده است. شایعه‌ای که البته درست نبود و مذاکره رسمی بین بابایی و باشگاه پرسپولیس شکل نگرفت.

گل‌محمدی که بارها قصد داشت بابایی را به تیمش بیاورد و علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن داشت، به ناگهان قید جذب بابایی را در تابستان زد و به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به سراغ جذب گزینه‌های دیگری بروند. گل‌محمدی در ابتدا درخواست جذب یک مهاجم طراز اول خارجی را داد و از بین مهاجمان شاغل در لیگ برتر هم خواهان جذب منشا شد.

خرید منشا منتفی شد ولی یحیی به سراغ جذب بابایی نرفت. اتفاقی که باعث تعجب خیلی‌ها شد و در نهایت هم پیمان در انتقالی عجیب راهی استقلال شد. پرسپولیس هم در نهایت به سراغ خرید مهاجمان خارجی رفت و لوکادیا و دیاباته را به خدمت گرفت که اولی ستاره این فصل پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر است و دومی هم در دقایق اندکی که برای پرسپولیس بازی کرده توانسته یک گل ۳ امتیازی به ثمر برساند.

اولین دربی فصل نزدیک است و هفته آینده دو غول بزرگ پایتخت باید به مصاف هم می‌روند. هرچند با توجه به درخشش ارسلان مطهری و همچنین حضور قایدی و محبی در خط حمله آبی‌ها، بابایی به احتمال فراوان نیمکت‌نشین خواهد بود، ولی انگیزه زیادی برای این بازی و تقابل با یحیی گل‌محمدی خواهد داشت. احتمال این‌که پیمان به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب استقلال به میدان برود زیاد است و می‌تواند نشان دهد که سرمربی پرسپولیس در مورد او اشتباه کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان