//
کدخبر: ۳۷۹۹۵۵ //
منچسترسیتی با سه بازیکن یکه‌تاز است

تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های جهان

مارکا در مطلبی به تشکیل تیمی منتخب از گران‌ترین ستاره‌های جهان پرداخته است.

تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از جام جهانی فوتبال، ارزش بسیاری از بازیکنان به واسطه عملکردشان در طول این رقابت‌ها دستخوش تغییراتی شد اما کماکان، کیلیان امباپه، فوق‌ستاره تیم ملی فرانسه و آقای گل جام جهانی، گران‌ترین فوتبالیست جهان از نگاه سایت ترانسفر مارکت به شمار می‌رود تا خط حمله دو نفره این ترکیب به تنهایی از خط دفاعی چهار نفره آن گران‌تر باشد.

به همین بهانه، مارکا در مطلبی به انتشار ترکیبی منتخب از گران‌ترین ستاره‌های جهان پرداخته است و یازده فوق‌ستاره گران‌قیمت دنیای فوتبال را در آرایش 442 در کنار هم ارنج کرده است که در ادامه ترکیب این تیم 1.14 میلیارد دلاری را می‌بینید؛

*دروازه‌بان

تیبو کورتووا: بهترین دروازه‌بان حال حاضر دنیا، تیبو کورتووا، با وجود حذف زودهنگام تیمش از گردونه جام جهانی، همچنان گران‌ترین گلر جهان فوتبال است و با ارزش تقریبی شصت میلیون یورو، درون دروازه این تیم قرار گرفته است.

1785474

*مدافعین

روبن دیاس: مدافع تنومند تیم ملی پرتغال که بسیاری او را برترین مدافع فعلی جهان قلمداد می‌کنند در قلب دفاع این تیم قرار دارد. ستاره من‌سیتی که رهبری خط دفاع سیتیزن‌ها را هم برعهده دارد، با 75 میلیون یورو، در این ترکیب قرار گرفته است.

1785478

یوشکو گواردیول: بهترین مدافع جام جهانی 2022 قطر، فوق‌ستاره خط دفاعی تیم ملی کرواسی و باشگاه لایپزیگ است که از حالا مشتریان پروپاقرص و ثروتمندی را پیش روی خود می‌بیند. گواردیول نیز هم‌ارزش با روبن دیاس، گران‌ترین مدافع جهان محسوب می‌شود.

1785475

آلفونسو دیویس: یکی از سریع‌ترین بازیکنان فعلی دنیای فوتبال، فوق‌ستاره تیم ملی کانادا است که با درخشش در بایرن مونیخ و به واسطه سن پایین، یکی از گران‌ترین بازیکنان جهان هم لقب گرفته و با ارزشی نزدیک به هفتاد میلیون یورو، مدافع چپ تیم منتخب است.

1785477

ریس جیمز: ستاره غایب انگلیس در جام جهانی کماکان بالاتر از آرنولد و بقیه، گران‌ترین مدافع راست دنیا است. جیمز که به دلیل مصدومیت فرصت حضور در مارکت قطر را از دست داد، با ارزشی هفتاد میلیون یورویی، تکمیل‌کننده خط دفاعی تیم منتخب است.

1785476

* هافبک‌ها

بلینگام: ستاره درخشان ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر به عنوان بمب اصلی نقل و انتقالات تابستان 2023، عضوی از تیم منتخب گران‌ترین‌های جهان است که با 110 میلیون یورو، تمام باشگاه‌های مطرح فوتبال جهان را به عنوان مشتری خود می‌بیند.

1785479

فیل فودن: بازیکن محبوب پپ گواردیولا که فروغش در جام جهانی برای جلوگیری از حذف سه‌شیرها مقابل فرانسه کارساز نشد، هم‌قیمت با هموطنش بلینگام، با 110 میلیون یورو در خط میانی این ترکیب قرار گرفته است.

1785484

وینیسیوس جونیور: تنها نماینده برزیل در ترکیب تیم منتخب، گران‌ترین فوتبالیست فعلی آمریکای جنوبی به شمار می‌رود. ستاره جوان رئال مادرید با ارزشی معادل 120 میلیون یورو، ارزشمندترین هافبک-وینگر فعلی جهان فوتبال است.

1785481

باکایو ساکا: جوان اول لیگ جزیره در فصل جاری، با وجود سن پایین، برترین بازیکن سه‌شیرها در جام جهانی بود و با ارزشی صد میلیون یورویی، دیگر نماینده انگلیس در ترکیب تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های فوتبال دنیا است.

1785480

*مهاجمین

ارلینگ هالند: آقای گل لیگ برتر انگلستان و برترین بازیکن فوتبال باشگاهی در فصل جاری اروپا، با ارزشی نزدیک به 170 میلیون یورو جایگاهی دست‌نیافتنی در ترکیب تیم منتخب دارد. این در حالی است که غیبت نروژ در جام جهانی هم نتوانسته چیزی از قیمت این فوق‌ستاره من‌سیتی کم کند.

1785482

کیلیان امباپه: آقای گل جام جهانی 2022 قطر به عنوان گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست فعلی دنیا، در خط حمله تیم منتخب قرار دارد. امباپه که در 24 سالگی قهرمانی و نایب‌قهرمانی و کفش طلای جام جهانی را در زمره افتخاراتش می‌بیند، با ارزشی 180 میلیون یورویی در ترکیب تیم منتخب یکه‌تازی می‌کند.

1785483
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان