//
کدخبر: ۳۴۹۷۴۷ //

پیشنهاد ۳ غول اروپایی در جیب محمد صلاح

فوق‌ستاره مصری لیورپول ممکن است در پایان همین فصل آنفیلد را ترک کند.

پیشنهاد ۳ غول اروپایی در جیب محمد صلاح
به گزارش فرتاک نیوز،

 شرایط برای باشگاه لیورپول آن قدر که در ظاهر پیداست، خوب نیست. درشرایطی که این تیم در مسیر کسب یک پوکر تاریخی در همین فصل است، قرمز‌ها نگران وضعیت محمد صلاح، ستاره فصول اخیرشان هستند. قرارداد این مهاجم مصری در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، ولی مذاکرات برای تمدید قرارداد او راه به جایی نبرده است.

بلوای احتمالی در رختکن لیورپول

صلاح که به تازگی از سوی خبرنگاران به عنوان «برترین بازیکن لیگ برتر» انتخاب شده، بهترین گلزن و بهترین پاسور لیگ محسوب می‌شود اما برای تمدید قرارداد با لیورپول مشکل جدی دارد. او به مسئولان این باشگاه اعلام کرده در صورت تمدید، باید رقم قراردادش به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. لیورپولی‌ها نسبت به انجام چنین کاری تردید دارند چون می‌دانند اگر رقم قرارداد این بازیکن را به شکل عجیبی افزایش دهند آن وقت با نارضایتی دیگر بازیکنانشان در رختکن مواجه می‌شوند. مسئولان این باشگاه اعتقاد دارند تن دادن به خواسته جدید محمد صلاح می‌تواند در کوتاه مدت برای این تیم دردسرساز شود. لیورپول نفع خودش را در این ماجرا درنظر گرفته اما محمد صلاح هم نگران آینده است. او ضمانت مالی می‌خواهد و چنین شرطی تا به حال در مذاکرات به دست نیامده است. شرایط به گونه‌ای است که این روز‌ها جدایی او محتمل‌تر از تمدید قراردادش به نظر می‌رسد. از آنجا که فقط یک‌سال دیگر از قراردادش باقی مانده، پس  2 راهکار بیش‌تر نمی‌ماند؛ یا اینکه در این باشگاه بماند و فصل دیگر به عنوان بازیکن آزاد جدا شود و یا اینکه با توافق لیورپولی‌ها همین فصل راهی باشگاه دیگری شود تا قرمز‌های آنفیلد هم از کنار این ترانسفر پولی به جیب بزنند. «تلگراف» می‌نویسد حالت دوم بسیار محتمل است و او یکی از گزینه‌های جذاب بازار تابستانی می‌شود.

بمب نقل و انتقالات

ناگفته پیداست ورود بازیکنی به بازار نقل‌وانتقالات که شانس دریافت توپ طلا را دارد، می‌تواند به معنای واقعی تبدیل به یک بمب خبری شود. مشکل اما اینجاست که با توجه به شرایط صلاح، تیم‌های بسیار اندکی توانایی مذاکره با این بازیکن را دارند. اگر رقبای انگلیسی از پرونده جذب محمد صلاح کنار بروند، امری که بسیار محتمل است، آن وقت باید آینده «فرعون» را در اسپانیا یا فرانسه جست‌وجو کرد. حالا می‌شود به طور دقیق‌تری درباره مقصد بعدی او حرف زد، چون فقط ۳ تیم رئال مادرید، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن هستند که علاقه‌مند به جذب این بازیکن با رقم درخواستی او هستند. رسانه‌های فرانسوی چند هفته‌ای به طور مکرر، صلاح را به پاریس وصل می‌کنند، چون رفتن امباپه و شایعه خروج احتمالی نیمار، این بازیکن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل می‌کند. ارزش این روز‌های محمد صلاح در سایت مرجع ترانسفرمارکت صد میلیون یورو عنوان شده که برای باشگاهی مثل پاری‌سن‌ژرمن رقم سنگینی محسوب نمی‌شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان