//
کدخبر: ۳۷۸۴۷۴ //

رسمی: اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی پرتغال

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از طرف فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد. او با تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر مقابل مراکش شکست خورد و حذف شد.

رسمی: اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی پرتغال
به گزارش فرتاک نیوز،

در شروع جام جهانی قطر پرتغال یکی از مدعیان مهم قهرمانی در این تورنمنت به حساب می‌آمد. نگاهی به فهرست بازیکنان پرتغال نشان می‌داد چرا بسیاری از فوتبالدوستان این تیم را تا این حد مدعی می‌دانند.

فرناندو سانتوس با هدایت سلسائو موفق شد به عنوان تیم اول مرحله گروهی به دور بعد صعود کند. او و شاگردانش غنا و اروگوئه را شکست دادند و حتی با شکست مقابل کره در بازی آخر به عنوان صدرنشین گروه H راهی مراحل حذفی شدند. پرتغالی‌ها در مرحله یک‌هشتم نمایشی مقتدرانه داشتند و سوئیس را 6-1 در هم کوبیدند.

اما شکست 1-0 مقابل مراکش در یک‌چهارم نهایی باعث حذف این مدعی از دور رقابتها شد. پرتغالی‌ها از این شکست و حذف زودهنگام بسیار عصبانی بودند و می‌شد حدس زد که این شکست تبعاتی برای تیم ملی این کشور خواهد داشت.

سانتوس در سال 2014 سکان هدایت پرتغال را به دست گرفت و دو سال بعد تیمش را به قهرمانی در رقابتهای یورو2016 رساند. او و پرتغال در سال 2019 هم قهرمانی در لیگ ملتهای اروپا را جشن گرفتند.

فدراسیون فوتبال پرتغال امروز در بیانیه‌ای رسمی خبر از اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی این کشور بعد از 8 سال داد. گفته می‌شود رئیس فدراسیون پرتغال علاقه زیادی به ژوزه مورینیو دارد و امیدوار است بتواند رضایت او را برای جانشینی سانتوس جلب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان