//
کدخبر: ۳۷۷۹۹۴ //

بازگشت قدرتمند گیتی‌پسند از تعطیلات

تیم فوتسال گیتی‌پسند که پس از شکستی غیر قابل پیش‌بینی برابر قند کاترین آمل تمریناتش را برای چند روز به تعطیلی کشاند، در دیدار با فرش آرا با نتیجه ۶ بر۲ مهمانش را شکست داد تا نخستین گامش برای جبران نتایج گذشته را محکم بردارد.


بازگشت قدرتمند گیتی‌پسند از تعطیلات
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال  یکشنبه ( ۲۰ آذر ماه ) در دیداری خانگی در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت گیتی‌پسند با تفاضل گل چهارتایی و نتیجه ۶ بر ۲ از سد فرش‌آرا گذشت‌.

محمد کشاورز در این دیدار بدون تماشاگر ابوالفضل حسن‌خانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، مسعود یوسفی، علیرضا وفایی، علی مروتی، بهزاد رسولی، فرهاد فخیم، مهدی عبداللهی و امین جعفری را برای گیتی‌پسند به میدان فرستاد.

در نیمه نخست هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمدند و رقابتی دیدنی را به نمایش گذاشتند تا در پایان پس از حملات پی در پی هر دو تیم، با نتیجه ۴ بر ۲ راهی رختکن شوند.

نیمه دوم بازی با برتری گیتی‌ها آغاز شد و بازی را به سود خود چرخاندند تا مهمان مشهدی حرفی برای گفتن نداشته باشد و با ۴ گل آوراژ، فرش آرا مشهد را بدرقه کنند.

به این ترتیب تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از دو شکست در دیدارها اخیرش توانست یک پیروزی دلچسب را در خانه کسب کرده و با ۱۱ پیروزی، سه تساوی و سه شکست و مجموع ۳۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول باقی مانده و همچنان فاصله ۹ امتیازی با مس سونگون صدرنشین را حفظ کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان