//
کدخبر: ۳۷۳۵۴۹ //

قدرت بهادری از هدایت فرش‌آرای مشهد کناره گیری کرد

قدرت بهادری، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا، به دلیل نتایج ضعیف در لیگ برتر فوتسال استعفا کرد.

 قدرت بهادری از هدایت فرش‌آرای مشهد کناره گیری کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

قدرت بهادری پس از شکست چهار بر سه تیمش مقابل قند کاترین آمل در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران با اشاره به توقف بازی به دلیل حضور تعدادی هوادار در سالن شهید بهشتی اظهار کرد: این اتفافات فقط در مشهد رخ می‌دهد. ناظر بازی در این دیدار همانند یک رئیس عمل می‌کرد. در مشهد یک ناظر زورش به مسئول برگزاری بازی، هیات فوتبال، حراست اداره‌ کل ورزش‌ و جوانان و تمام مسئولان می‌چربد. ناظر بازی به دلیل حضور ۵۰ هوادار بازی را یک ساعت متوقف کرد و تمرکز هر ۲ تیم را به هم ریخت.

وی خاطرنشان کرد: دیداری که سه بر صفر جلو بودیم را چهار بر سه باختیم که نشانه ضعف من به عنوان نفر نخست فرش‌آراست. این ضعف من است که بازی سه هیچ برده را نمی‌توانیم مدیریت کنیم. به عنوان بازیکن و سرمربی از باشگاه فرش‌آرا استعفا می‌دهم. فرش‌آرا می‌تواند هرکسی را که می‌خواهد به مجموعه اضافه کند.

سرمربی فرش‌آرای مشهد با اشاره به اینکه دیگر کمکی از دستش برای تیم مشهدی برنمی‌آید، بیان کرد: نیم‌فصل از مسابقات گذاشته و تیمم هنوز یازدهم جدول است. نمی‌توانم بیش از این در فرش‌آرا بمانم و به این تیم خیانت کنم. از این به بعد دیگر کاری از دست من به عنوان بازیکن و مربی برنمی‌آید و استعفایم را اعلام می‌کنم.

بهادری در پاسخ به این سوال که آیا کماکان به عنوان بازیکن در فرش‌آرا باقی خواهد ماند یا خیر، عنوان کرد: وقتی به عنوان سرمربی کاری از دستم خارج نیست، به عنوان بازیکن نیز کاری نمی‌توانم برای باشگاه انجام دهم. تصمیمی که گرفته‌ام کاملا منطقی است. غیر از من هر شخص دیگری در راس تیم حضور داشت و این نتایج برای فرش‌آرا رقم می‌خورد و کماکان به کارش ادامه‌ می‌داد، در واقع به این باشگاه خیانت می‌کرد.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و مسبب تمام نتایج ضعیف فرش‌آرا من هستم. آنقدر جرات دارم که اعلام کنم مقصر این شکست و این نتایج من هستم.  

بهادری گفت: همیشه آرزو داشتم بهترین اتفاقات برای فرش‌آرا رخ دهد. با تیم تاسیسات دریایی در مشهد قهرمان ایران شدیم اما خوشحالی نکردم. آرزو داشتم با یک تیم مشهدی از فوتسال خداحافظی کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان